• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΟΣΕΕΠΕΑ' | 14 Ιουλίου 2021, 18:23

    Α//Διδακτική υπηρεσία ΆΡΘΡΟ 2 Η προϋπηρεσία σε ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ, ΚΕΔΑΣΥ αναγνωριζόταν ως διδακτική σύμφωνα με τον ν.3699/2008 και ν.4547/2018. Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας και το καθηκοντολόγιο του ΕΕΠ ασκείται υποστηρικτικό έργο σε μαθητές, γονείς και στα σχολεία (μέσα και έξω από την τάξη) μέσω και του Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος. Σε καμία περίπτωση δεν ασκείται διοικητικό έργο. Επίσης και από την περιγραφή του σκοπού και των αρμοδιοτήτων των ΚΕΔΑΣΥ (άρθρο 9), αναφέρεται εκτενώς το υποστηρικτικό έργο μέσω της υλοποίησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων, δράσεων πρόληψης και ενίσχυσης δεξιοτήτων σε μαθητές και παροχής συμβουλευτικής υποστήριξης σε γονείς, όπως ακριβώς πραγματοποιείται και στα σχολεία. Βελτιωτική πρόταση Ø ΆΡΘΡΟ 2 Ορισμοί στ) Διδακτική υπηρεσία: ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟ στ) το στδ) Η υπηρεσία με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του μέλους του εκπαιδευτικού προσωπικού ή του Ε.Ε.Π. Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Κέντρου Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). Έτσι αφαιρείται το ζ) Β// ΚΕΔΑΣΥ Άρθρο 13 Στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Αν η υπηρεσία δε θεωρείται διδακτική σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ ζ) δεν μπορεί να αιτηθεί μετάθεσης ή απόσπασης εκπαιδευτικός, ΕΕΠ ο οποίος δεν έχει διδακτική προϋπηρεσία σε σχολική μονάδα. Το ΕΕΠ το οποίο στηρίζει επί συναπτά έτη τα ΚΕΣΥ, αποκλείεται από τη δυνατότητα υπηρεσιακών μεταβολών. Το μέτρο αυτό θα έχει ως συνέπεια να απογυμνωθούν τα ΚΕΔΑΣΥ από μόνιμο προσωπικό. Επίσης θα πρέπει να προστεθεί στα 3 χρόνια σε ΣΜΕΑΕ, η προϋπηρεσία σε ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ, ΚΕΔΑΣΥ γιατί και πάλι κάποιος που δεν έχει μετακινηθεί όλα τα χρόνια σε σχολείο δεν μπορεί να μετακινηθεί σε άλλο ΚΕΔΑΣΥ ακόμα κι αν χρειαστεί να μετοικήσει. Τα ΚΕΔΑΣΥ εμπίπτουν στις περιοχές εκπαίδευσης και δεν είναι αποκομμένα από τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των διευθύνσεων. Όλα αυτά τα χρόνια γνωρίζαμε ότι η διδακτική προϋπηρεσία είναι ενιαία σε σχολεία και ΚΕΣΥ, όπως επίσης και ήταν τυχαίο πού θα τοποθετηθεί κάποιος είτε με πρόσληψη ως αναπληρωτής, είτε με μετάθεση ανάλογα με τα κενά που υπήρχαν. Οι σύμβουλοι ΕΕΠ, οι οποίοι προβλέπονται στο νέο νόμο (άρθρο 29, παρ1), έχουν υπό την ευθύνη τους και τα ΚΕΣΥ, παρόλα αυτά ζητείται διδακτική προϋπηρεσία 8 ετών, κατά συνέπεια αποκλείονται όσοι έχουν εργαστεί σε ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ. ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Ø Όπου στις διατάξεις του παρόντος Mέρους τίθεται ως προϋπόθεση για τα μέλη του Ε.Ε.Π. η συμπλήρωση ορισμένου χρόνου διδακτικής υπηρεσίας, νοείται η παροχή υποστηρικτικού έργου σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή σχολικές μονάδες της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ή ΚΕΔΑΣΥ ή ΚΕΣΥ ή ΚΕΔΔΥ ή ΚΔΑΥ. Ø Αρθρο 13-Παράγραφος 3 Η κάλυψη των θέσεων των περ. α΄ και β΄ της παρ. 1 (δηλ. Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.)) γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π., κατά περίπτωση, με μετάθεση, μετάταξη, απόσπαση ή διάθεση ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. Στο άρθρο 13 για τη «Στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)», παράγραφος 3 να προστεθεί ως διδακτική και η υπηρεσία σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). Το άρθρο 15 (που αφορά στις Ε.Δ.Υ.), παράγραφος 11 να τροποποιηθεί ως εξής: Οι ώρες συνεδριάσεων της Ε.Δ.Υ. ανήκουν για τον πρόεδρο αυτής και τον εκπαιδευτικό της περ. β΄ της παρ. 3 και για τα υπόλοιπα μέλη στο διδακτικό τους ωράριο. · Το άρθρο 51 παράγραφος 6 να τροποποιηθεί ως εξής: Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. υποχρεούνται να εκδίδουν τις αξιολογικές εκθέσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, για το οποίο θα αποφανθεί η Ολομέλεια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (να μην υπάρχει η αυστηρή προθεσμία των 60 ημερών, που είναι ανέφικτη ειδικά στα ΚΕΣΥ της Αττικής). · Το άρθρο 52 παράγραφος 3, να τροποποιηθεί ως εξής: Για τη διαμόρφωση του Ε.Π.Ε., καθώς και για κάθε άλλο θέμα που αφορά στη διαδικασία αξιολόγησης και υποστήριξης, τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. συνεργάζονται υποχρεωτικά με την Ε.Δ.Υ., τους γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών ή και τους μαθητές, μέσω πρωτοκόλλου συνεργασίας. Η άποψη των γονέων ή κηδεμόνων λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψη για την τελική διαμόρφωση του Ε.Π.Ε. και για την τελική αξιολογική έκθεση. Το υποχρεωτικά να αντικατασταθεί με το προαιρετικά. Άρθρο 87, παράγραφος 2: Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές ορίζονται με εισήγηση του Διευθυντή ή του Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας και απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων ο οποίος δύναται να αναθέτει στον ίδιο εκπαιδευτικό καθήκοντα Συντονιστή Τάξης και Συντονιστή Γνωστικού Πεδίου, εφόσον τούτο εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. · Άρθρο 87, παράγραφος 3: Με εισήγηση του Διευθυντή ή του Προϊστάμενου της σχολικής μονάδας και απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δύναται να αποφασίζεται ότι οι παιδαγωγικοί σύμβουλοι – μέντορες του άρθρου 88 μπορούν να αναλαμβάνουν, παράλληλα, καθήκοντα Ενδοσχολικών Συντονιστών. · Άρθρο 88, παράγραφος 2: Με εισήγηση του Διευθυντή ή του Προϊστάμενου της σχολικής μονάδας και απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δύναται να αποφασίζεται ότι οι Συντονιστές Γνωστικών Πεδίων ή / και Τάξεων του άρθρου 87 μπορούν να αναλαμβάνουν, παράλληλα, καθήκοντα παιδαγωγικού συμβούλου – μέντορα. · Άρθρο 90, παράγραφος 2: Με εισήγηση του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας και απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων καθορίζεται η θεματολογία των επιμορφωτικών σεμιναρίων με βάση: (α) τις ανάγκες της σχολικής μονάδας, (β) τον φορέα υλοποίησης της επιμόρφωσης, (γ) την οργάνωση και την υλοποίηση των επιμορφωτικών σεμιναρίων. · Άρθρο 90, παράγραφος 3: Τα επιμορφωτικά σεμινάρια διενεργούνται εντός του εργασιακού ωραρίου • Στο άρθρο 2 να προστεθεί στη διδακτική προϋπηρεσία ως στδ) Η υπηρεσία με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του μέλους του εκπαιδευτικού προσωπικού ή του Ε.Ε.Π. Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Κέντρου Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). • Στο άρθρο 13 για τη «Στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)», παράγραφος 3 να προστεθεί ως διδακτική και η υπηρεσία σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). • Αρθρο 13-Παράγραφος 3 Η κάλυψη των θέσεων των περ. α΄ και β΄ της παρ. 1 (δηλ. Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.)) γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π., κατά περίπτωση, με μετάθεση, μετάταξη, απόσπαση ή διάθεση ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. • Το άρθρο 15 (που αφορά στις Ε.Δ.Υ.), παράγραφος 11 να τροποποιηθεί ως εξής: Οι ώρες συνεδριάσεων της Ε.Δ.Υ. ανήκουν για τον πρόεδρο αυτής και τον εκπαιδευτικό της περ. β΄ της παρ. 3 και για τα υπόλοιπα μέλη στο διδακτικό τους ωράριο. • • 1. Στο άρθρο 29 λέει ότι ως Σύμβουλοι των μελών ΕΕΠ επιλέγονται μέλη ΕΕΠ ΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΉ ΘΈΣΗ στην Α/θμια ή Β/θμια Εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι αυτόματα αποκλείονται όλοι οι συνάδελφοι που έχουν οργανική θέση στα ΚΕΣΥ(μελλοντικά ΚΕΔΑΣΥ). Θα πρέπει να προστεθεί ...ή στα ΚΕΔΑΣΥ.. 2. Ως Σύμβουλοι Ειδικής Αγωγής επιλέγονται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή ή στη Σχολική Ψυχολογία αποκλείοντας μέλη ΕΕΠ., ενώ ο 4547 άρθρο 22 παρ. 5 έλεγε ότι Συντονιστές Ειδικής Αγωγής επιλέγονται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ή μέλη ΕΕΠ με πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Μήπως θα πρέπει να προστεθεί και αυτό..δηλ έχει τη δυνατότητα ο Γυμναστής, ο καλλιτεχνικών , ο Μουσικός , ο Τεχνολόγος Γεωπόνος και όχι μέλος ΕΕΠ. .Δηλαδή όλοι αυτοί οι κλάδοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση και ως Σύμβουλοι Ειδικής Αγωγής και ως Σύμβουλοι στον κλάδο τους και εμείς επίσης αποκλειόμαστε δίνοντάς μας την περιορισμένη δυνατότητα για ελάχιστες θέσεις συμβούλων στον κλάδο μας. • Το άρθρο 51 παράγραφος 6 να τροποποιηθεί ως εξής: Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. υποχρεούνται να εκδίδουν τις αξιολογικές εκθέσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, για το οποίο θα αποφανθεί η Ολομέλεια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (να μην υπάρχει η αυστηρή προθεσμία των 60 ημερών, που είναι ανέφικτη ειδικά στα ΚΕΣΥ της Αττικής). • Το άρθρο 52 παράγραφος 3, να τροποποιηθεί ως εξής: Για τη διαμόρφωση του Ε.Π.Ε., καθώς και για κάθε άλλο θέμα που αφορά στη διαδικασία αξιολόγησης και υποστήριξης, τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. συνεργάζονται υποχρεωτικά με την Ε.Δ.Υ., τους γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών ή και τους μαθητές, μέσω πρωτοκόλλου συνεργασίας. Η άποψη των γονέων ή κηδεμόνων λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψη για την τελική διαμόρφωση του Ε.Π.Ε. και για την τελική αξιολογική έκθεση. Το υποχρεωτικά να αντικατασταθεί με το προαιρετικά. • Άρθρο 15 και 159 παρ. 8 Να δίνεται η δυνατότητα υπηρεσιακών μεταβολών για τους συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού • Αναλογία συμβούλων ΕΕΠ για όλες τις ειδικότητες, αύξηση συμβούλων σε ΠΕ25, ΠΕ21, ΠΕ28, ΠΕ29 • Να δοθούν θέσεις συμβούλων ΕΒΠ σε μέλη ΕΒΠ με αυξημένα προσόντα • Ως προς την αξιολόγηση να καθορίζονται άξονες όπως αποτίμηση αναγκών, ενδιαφερόντων, συνθηκών (αίθουσες, υλικοτεχνική υποστήριξη) και να συνυπολογίζονται στο αν οι υπήρξαν οι συνθήκες για την επιτέλεση του έργου του εκπαιδευτικού, ΕΕΠ, ΕΒΠ. • Υπέρμετρη συσσώρευση αρμοδιοτήτων των διευθυντών σχολικών μονάδων, μονοπρόσωπη εξουσία, αποδόμηση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων. • Η αξιολόγηση μέσα από γραφειοκρατικές δικλείδες θα αποτελεί το κύριο έργο, παραμερίζοντας τον εκπαιδευτικό ρόλο του σχολείου και τον εστιασμό στους μαθητές. • Η αυτονομία των σχολικών μονάδων οδηγεί σε ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και στη δημιουργία πλούσιων και φτωχών σχολείων. • Η επιλογή των μελών ΕΔΥ δεν μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από μονοπρόσωπο όργανο, δηλαδή τον προϊστάμενο του ΚΕΔΑΣΥ. Χρειάζεται να τεθεί στον κανονισμό λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ η συμβολή συλλογικού οργάνου.