• Σχόλιο του χρήστη 'Eva K.' | 24 Ιανουαρίου 2011, 04:07

    Αυτό το ερώτημα που μας έθεσε η κυρία υπουργός ίσως αντιστοιχεί σε άλλα επίπεδα κατανόησης. Γιατί είναι ολοφάνερο ακόμα και για ένα μικρό παιδί να καταλάβει ότι αυτό γίνεται για οικονομικούς λόγους. Και είναι από την αρχή αποτυχία αν τα πράγματα, και ιδιαίτερα οι ζωτικοί χώροι μιας κοινωνίας, όπως η παιδεία, εξετάζονται μόνο με οικονομικό κίνητρο. Όλο το σχέδιο στερείται σοβαρής και σφαιρικής μελέτης, όπως βλέπετε, γιατί αναμφισβήτητα τέτοια θέματα απαιτούν άλλο κίνητρο και χρόνο. Η κυρία υπουργός και το επιτελείο της θα πρέπει να δείξουν τις ικανότητές τους όχι με λόγια και νευρικές κινήσεις απέναντι στην ανυπέρβλητα πολύτιμη παιδεία, αλλά με σθένος και χωρίς φόβο απέναντι στη νέα μορφή τρομοκρατίας, αυτής των αγορών. Πρέπει να μάθουν πολύ καλά ποιο είναι το όφελος και σε συνάρτιση με τι. Το νοικοκύρεμα στην παιδεία, τάχιστα και με τέτοιο τρόπο, είναι μια πλάνη που επιφέρει αποτελέσματα ακριβώς αντίθετα, αν δεν λαμβάνονται υπ' όψιν όλοι οι παράγοντες που οδηγούν στην εξυγίανση. Και εξυγίανση δεν είναι μόνο τα νούμερα ενός οικονομικού σχεδίου. Αλλά η σταθερή συγκράτηση όλων των δυνάμεων που οδηγούν στην ανάπτυξη. Οι αγορές ενδιαφέρονται μόνο για νούμερα,(που από μόνο του στυγνά οδηγεί σε κρίση, όπως και έγινε), αυτοί που τις διευθύνουν είναι αλλοιωμένοι, και το τελευταίο πράγμα που θα τους ενδιέφερε έως και καθόλου, θα ήταν η παιδεία των χωρών. Εμάς όμως μας ενδιαφέρει και θα πρέπει να παλέψουμε γι' αυτό, με όλες τις δυνάμεις που έχουμε. Αυτό είναι το μόνο δυνατό μας χαρτί. Η ανάπτυξη υπάρχει όπου υπάρχει αφύπνιση. Και έτσι θέλουμε τους νέους μας. ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΥΣ. Ακόμη και στη χειρότερη οικονομική κρίση, η υπουργός και το επιτελείο της θα ήταν έξυπνο και ωφέλιμο, ακριβώς τώρα να δώσουν για την παιδεία. Και ας γίνει οικονομία από αλλού. Δεν υπάρχει ανάγκη για τριακόσιους βουλευτές, σίγουρα! Ας συζητηθεί λοιπόν, και θέτω το ΕΡΩΤΗΜΑ στην κυρία υπουργό, αν αξίζει ή όχι σε εποχές πνευματικής εξαθλίωσης, έλλειψης αξιών, ασυδοσίας της δύναμης και του χρήματος, έξαρση της βίας, με ανθρώπους μεταλλαγμένους λες και έχουν υποστεί μαζική λοβοτομή, αν αξίζει να μιλάμε για οικονομία χρήματος στην παιδεία, ή αξίζει να επενδύσουμε ακόμα πιο πολύ τώρα. Υπάρχει το θάρρος; Και παρακαλώ απαντήστε μας ΠΡΙΝ εφαρμόσετε τα σχέδιά σας που κάνετε τόσο βιαστικά, αν επιφέρουν όφελος οικονομικό - μιας και αυτό είναι το κίνητρό σας - πόσο και με ποιο τρόπο. Και πείτε μας τα νούμερα και τον τρόπο ώστε να τα "ζυγίσουμε" μαζί. Να βάλουμε απέναντι και τους δικούς μας τρόπους και παραμέτρους, που δεν είναι μόνο οικονομικοί. Γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και εσείς. Όλοι μαζί. Να δούμε ποιο σχέδιο αξίζει τελικά.