• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Τ.' | 14 Ιουλίου 2021, 21:51

    Το σχέδιο νόμου απαρτίζεται από πολλά θετικά στοιχεία. Ωστόσο, υπολείπεται στο εξής: Ενώ επαναφέρει τους σχολικούς συμβούλους στην εκπαίδευση, δεν προβλέπει για την τοποθέτηση σχολικών συμβούλων ειδικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (δημοτικό σχολείο) όπως υφίστανται , και καλώς υφίστανται, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ακόμη και για πολλές ειδικότητες στην πρωτοβάθμια (αγγλικών, γερμανικών, γαλλικών, καλλιτεχνικών, μουσικής, Φ. Αγωγής, πληροφορικής). Ευτυχώς, σήμερα, την εποχή της εξειδίκευσης υπάρχουν πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα που εστιάζουν στη διδακτική της Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φ. Επιστημών. Ακόμη-ακόμη υπάρχουν και συνάδελφοι κάτοχοι διδακτορικού που έχουν εντρυφήσει στις παραπάνω διδακτικές. ΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ με μεταπτυχιακό και διδακτορικό άσχετο με τις παραπάνω επιστημονικές περιοχές δεν μπορεί συμβουλέψει, πόσο μάλλον να υποστηρίξει, έναν συνάδελφο εκπαιδευτικό. Απλά θα καταλάβει μία από τις θέσεις που αφορούν στους ΠΕ70 και οι παθογένειες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα συνεχίζονται σε βάρος της ποιοτικής εκπαίδευσης και επίδοσης των Ελληνόπουλων. Μη λησμονούμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ γυμνασίου καταβαραθρώνονται στις εξετάσεις του PISA. Οι εξετάσεις που υποβάλλονται είναι στη Γλώσσα, τα μαθηματικά και τις Φ. Επιστήμες. ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτά τα παιδιά έχουν φοιτήσει έξι χρόνια στο Δημοτικό Σχολείο και τρία σχεδόν στο γυμνάσιο και φαίνεται ότι η εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείο δεν είναι άμοιρη ευθυνών.