• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 14 Ιουλίου 2021, 21:59

    Σημαντικό θεωρώ την ελάφρυνση του διευθυντή του σχολείου με τη μείωση του ωραρίου και ενίσχυσή του με γραμματειακή υποστήριξη και επιστάτη αφού τώρα με την εισαγωγή της αξιολόγησης, της αυτοξιολόγησης και τις υπόλοιπες αρμοδιότητες που του ανατίθενται, όπως π.χ. ενδοσχολική επιμόρφωση, το έργο του πολλαπλασιάζεται εκθετικά. Θα πρέπει να μπαίνει στις τάξεις να παρακολουθεί το μάθημα των εκπαιδευτικών και να υποστηρίζει το έργο τους, να γράφει εκθέσεις αξιολόγησης να διεξάγει συζητήσεις για την αξιολόγηση με τους εκπαιδευτικούς, να οργανώνει ενδοσχολική επιμόρφωση, να διευθετεί την παραχώρηση του σχολείου σε συλλόγους, να ενημερώνει το myschool, να διεκπεραιώνει την αλληλογραφία και τα έγγραφα που ζητούνται, να ελέγχει παρουσιολόγια, να χορηγεί άδειες και να καλύπτει τα κενά που δημιουργούνται από αυτές, να ελέγχει τις εφημερίες, να φροντίζει για τις επισκευές του σχολείου, να συμμετέχει στις σχολικές επιτροπές, να διαχειρίζεται τα οικονομικά του σχολείου, να κάνει συλλόγους διδασκόντων, συλλόγους σχολικών συμβουλίων, συλλόγους για την ΕΔΕΑΥ, να λύνει προβλήματα γονέων και παιδιών και πολλά άλλα. Η κατανομή των αρμοδιοτήτων στους εκπαιδευτικούς βοηθά λίγο αλλά τελικά ό,τι έγγραφο βγαίνει από το σχολείο πρέπει να ελέγχεται και να υπογράφεται από τον διευθυντή καθώς και η εκπροσώπηση του σχολείου σε φορείς γίνεται από αυτόν. Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλα αυτά χωρίς την παραμικρή ελάφρυνση. Αν θέλετε πραγματικά να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης και να μην γίνουν όλα τυπικά και μόνο για να φαίνεται ότι έγιναν, πρέπει να εξετάσετε σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο. Η όποια αλλαγή χωρίς την ανάλογη υποστήριξη είναι ανεδαφική.