• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολέττα Ρούση' | 14 Ιουλίου 2021, 22:15

    ΑΡΘΡΟ 15 Παρ.3 Πρέπει να προστεθούν και άλλες ειδικότητες. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχετε συμπεριλάβει ήδη εδώ και χρόνια π.χ. τους λογοθεραπευτές και τους εργοθεραπευτές στις ΕΔΥ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Παρ.6 «Κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της και ανάλογα με τους διαθέσιμους ανθρώπινους πόρους, η Ε.Δ.Υ. συνεργάζεται υποχρεωτικά με: ... β) τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο τμήμα φοίτησης του μαθητή που έχει ανάγκη υποστήριξης. Οι εκπαιδευτικοί του τμήματος φοίτησης συμμετέχουν στις συνεδριάσεις της Ε.Δ.Υ. με δικαίωμα ψήφου, ... δ) μέλη του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. οποιασδήποτε ειδικότητας κριθεί απαραίτητο, που υποστηρίζουν τους μαθητές της σχολικής μονάδας ή υπηρετούν στα όρια του Σ.Δ.Ε.Υ. ή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ...» Θεωρώ ότι και το ΕΕΠ/ΕΒΠ που υποστηρίζει μαθητή/τρια που θα υποστηριχθεί από την ΕΔΥ πρέπει να συμμετέχει στις συνεδριάσεις με δικαίωμα ψήφου. Ενδεικτικά, είναι απαράδεκτο ο σχολικός νοσηλευτής που υποστηρίζει μαθητή π.χ. με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 που γνωρίζει το ιστορικό υγείας του, συνεργάζεται με τη διεπιστημονική ομάδα που παρακολουθεί τον μαθητή εκτός σχολείου, ξέρει πως επιδρά η ρύθμιση του σακχάρου στην παιδαγωγική διαδικασία, ασκεί συμβουλευτική στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς του μαθητή για θέματα της αρμοδιότητας του και να μην συμμετέχει στις συνεδριάσεις της Ε.Δ.Υ. με δικαίωμα ψήφου. Πού είναι η διεπιστημονικότητα; Παρ.11 Έχουμε 2 μέτρα και 2 σταθμά. Ή όλοι στο εργασιακό ωράριο ή όλοι στο διδακτικό/υποστηρικτικό ωράριο.