• Σχόλιο του χρήστη 'Θ.Μ' | 14 Ιουλίου 2021, 22:49

    ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ, άρθρο 28 και 29 Με ποια λογική αποκλείονται οι προϊστάμενοι ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ από τη διεκδίκηση άλλων διοικητικών θέσεων (άρθρο 29,§2);;;;;;;; Γιατί χάνουν τη δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης; Αν θεωρούνται υποδεέστεροι τότε γιατί αξιολογούνται με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και υποκριτήρια με τους Περιφερειακούς Δ/ντές Εκπ/σης, τους Δ/τνές Π/θμιας και Δ/θμιας και τους προϊσταμένους ΚΕΔΑΣΥ, οι οποίοι μπορούν να διεκδικήσουν ισότιμα άλλες θέσεις; Γιατί οι προϊστάμενοι ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ αν και προΐστανται εκπαιδευτικών μονάδων μεγαλύτερων των τετραθέσιων σχολείων δεν μπορούν να διεκδικήσουν άλλες θέσεις, ενώ οι δ/ντές των τετραθέσιων δημοτικών σχολείων και άνω δεν αποκλείονται από τη διεκδίκηση άλλων διοικητικών θέσεων; Δύο μέτρα και δύο σταθμά;;;;;; Μπορεί τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία ή τα νηπιαγωγεία να έχουν σταθερό αριθμό μαθητών, τα ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ ωστόσο εκπαιδεύουν πολύ μεγαλύτερο αριθμό μαθητών, εναλλασσόμενων μεν αλλά καθημερινά λειτουργούν με πολύ μεγαλύτερο αριθμό μαθητών από ένα νηπιαγωγείο π.χ. που μπορεί να έχει έως και μονοψήφιο αριθμό μαθητών. Μέχρι 10 Ιουνίου τα ΚΠΕ ασκούν καθημερινά διδακτικό έργο βάσει καθηκοντολογίου (με υποχρεωτικό ελάχιστο αριθμό 7 διδακτικών ωρών ημερησίως και ανάλογα με τη θέση 8 ώρες την εβδομάδα ο προϊστάμενος, 12 ο αναπληρωτής και από 16 οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί), συχνά και απόγευμα. Μάλιστα, όταν είναι πλήρως στελεχωμένα, κάνουν και δύο παράλληλα εκπαιδευτικά προγράμματα ημερησίως. Το διάστημα που δεν παρέχουν διδακτικό έργο τα ΚΠΕ, όπως από 10 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου που κλείνουν και το Σεπτέμβρη, εκπονούν τα εκπαιδευτικά τους προγράμματα και εκπαιδευτικό υλικό (καθώς δεν έχουν έτοιμα εγχειρίδια και ύλη όπως στα σχολεία), επιμορφώνουν εκπ/κούς, υποστηρίζουν θεματικά δίκτυα, υλοποιούν δράσεις, αναπτύσσουν συνεργασίες κλπ. Θεωρούμε ορθό και δίκαιο οι προϊστάμενοι ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ να εντάσσονται στην ομάδα στελεχών της εκπαίδευσης που κατατάσσονται στην παράγραφο 2 και όχι στην παράγραφο 3 του άρθρου 28, ώστε να μπορούν εάν το επιθυμούν να διεκδικούν ισότιμα άλλες θέσεις.