• Σχόλιο του χρήστη 'Δέσποινα Παπαντώνη' | 14 Ιουλίου 2021, 22:59

    Άρθρο 25 Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού Μέχρι την ίδρυση των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) οι δομές που παρείχαν υπηρεσίες διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών δέχονταν μαθητές και μαθήτριες που αντιμετώπιζαν μαθησιακά προβλήματα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι δομές να συνδέονται αποκλειστικά με κάτι αρνητικό. Η λειτουργία του ΚΕΣΥ πρόβαλλε τον εκπαιδευτικό και συμβουλευτικό χαρακτήρα του μέσα από αντίστοιχες δράσεις αλλά και την παρουσία της ΣυΕΠ που εκ των πραγμάτων απευθύνεται σε όλη την μαθητική κοινότητα. Με την απομάκρυνση των συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού η δομή χάνει τον γενικό χαρακτήρα της. Ο χαρακτήρας αυτός ήταν θετικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες και θα ήταν καλό να διατηρηθεί. Προτείνουμε, για τον παραπάνω λόγο, να παραμείνει ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός στις νέες δομές ΚΕΔΑΣΥ.