• Σχόλιο του χρήστη 'Κολιός Δημήτρης' | 1 Ιουνίου 2022, 12:33

    Τα αναφερόμενα στο Άρθρο 321 του παρόντος σχεδίου Νόμου, εφόσον εφαρμοστούν για τις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023, τροποποιούν στο σύνολο τα δεδομένα προετοιμασίας των μαθητών/τριών που βρίσκονται φέτος στη Β Λυκείου. Για το σύνολο των τμημάτων μουσικών σπουδών σε καμία περίπτωση δεν εξομοιώνεται η εξεταστέα ύλη εισαγωγής για το σχολικό έτος 2022-2023, αλλά αυξάνεται χωρίς καμία προειδοποίηση. Στα τμήματα Άρτας, Κέρκυρας, και ΠΑΜΑΚ προστίθεται η εξέταση ενός μαθήματος χωρίς καμία συνάφεια με το αντικείμενο μουσικών σπουδών (Ιστορία ή Μαθηματικά ή Φυσική ή Πληροφορική) ενώ στα τμήματα ΑΠΘ και ΕΚΠΑ προστίθεται η εξέταση σε μουσικό όργανο και αυξάνεται η μη καθορισμένη* ύλη στις θεωρητικές γνώσεις μουσικής (Ιστορία μουσικής, Μορφολογία κ.α.). Δεν ικανοποιείται εδώ και χρόνια από το Υπουργείο, το αυτονόητο αίτημα για τον καθορισμό της εξεταστέας ύλης στο μάθημα "Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία". Ως αποτέλεσμα, οι εξεταζόμενοι προετοιμάζονται για άλλη μία χρονιά εξετάσεων σε μη καθορισμένη ύλη. Για παράδειγμα, δεν διδάσκεται η ύλη της βυζαντινής μουσικής εκτός των μουσικών σχολείων, ενώ αντίστροφα στα μουσικά σχολεία δεν διδάσκονται όλα τα βιβλία μουσικής της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Από την προετοιμασία που ήδη έχει γίνει από τους υποψηφίους και ενόψει της καλοκαιρινής προετοιμασίας, είναι επιβεβλημένο να καθοριστεί η έναρξη εφαρμογής του νέου συστήματος εισαγωγής τουλάχιστον από το σχολικό έτος 2024-2025, δηλαδή για τους μαθητές που φοιτούν στην Α Λυκείου, ώστε να υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος προετοιμασίας.