Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα μέλη ΕΕΠ διαθέτουν εδώ και χρόνια ΑΥΤΟΔΎΝΑΜΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, και στοχος.του συγκεκριμένου νομοσχεδίου ήταν να προωθήσει τη δυνατότητα εξέλιξης των μελών ΕΕΠ και όχι να μας γυρίσει χρόνια πίσω (με την προσθήκη του 'δυναται να τους ανατιθεται')! Να μας δοθεί η δυνατότητα εξέλιξης σε μέλη ΔΕΠ μετά από κρίση. Σε όλους τους κλάδους κατά διαστήματα έχει δοθεί η δυνατότητα να ανελιχθουν ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ τον δικό μας.κλαδο. Πρόκειται για μια κατάφορη αδικία και άνιση μεταχείριση. Τα μέλη ΕΕΠ έχουν διδακτορικό δίπλωμα ως τυπικό προσόν, κάνουν ερευνητικο έργο και διδακτικο έργο, επιβλέπουν τώρα πια και μεταπτυχιακες εργασίες....Άρα, ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ;; Που είναι η αριστεία;;