• Σχόλιο του χρήστη 'Παντελής Γαλίτης' | 26 Δεκεμβρίου 2023, 21:03

    Στην παρ. 2α του άρθρου 23 αναφέρεται: "2. α) Στα ΕΠΑ.Λ. καθιερώνεται πρακτική άσκηση κατά τη διάρκεια της φοίτησης στη Γ΄ τάξη, είκοσι δύο (22) ημέρες συνεχόμενα ή τμηματικά,, η οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών των εργαστηριακών μαθημάτων, σε φορείς του δημοσίου τομέα της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α΄ 143) ή επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα της περιοχής. Αν δεν εξασφαλίζονται θέσεις πρακτικής άσκησης, εφαρμόζεται το συμβατικό πρόγραμμα σπουδών." Αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να λάβει υπόψη: α) Την χρονική περίοδο που μπορεί να εφαρμοστεί β) Το γεγονός ότι οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου θα πρέπει ταυτόχρονα να προετοιμάζονται για την συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Τυχόν μεγάλο χρονικό διάστημα απουσίας από τις σχολικές αίθουσες ίσως λειτουργήσει αρνητικά για την προετοιμασία τους αυτή. γ) Την, τυχόν, αναστάτωση που θα συμβεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της σχολικής μονάδας. Ειδικότερα, αν γίνει εφικτή η διασφάλιση θέσεων Πρακτικής άσκησης, τότε θα πρέπει κάποιοι εργαστηριακοί καθηγητές που θα αναλάβουν την εποπτεία των μαθητών στους χώρους εργασίας να λείψουν αυτό το χρονικό διάστημα από το σχολείο, γεγονός που θα δημιουργήσει αναστάτωση στο Ωρολόγιο Πρόγραμμά του. Επιπρόσθετα, εφόσον δεν γίνει εφικτό να εξασφαλίσουν όλες οι Ειδικότητες θέσεις Πρακτικής άσκησης στον χώρο εργασίας, αυτές που θα παραμείνουν στη σχολική μονάδα θα εφαρμόσουν το συμβατικό πρόγραμμα του σχολείου ή αυτές οι είκοσι δύο ημέρες θα ισχύσουν για όλη την Γ΄ Λυκείου; Και ακόμη, η τμηματικότητα που προτείνεται, ίσως να είναι εφικτή για κάποιες επιχειρήσεις και για άλλες όχι. Πώς θα αντιμετωπίζεται αυτή η περίπτωση;