• Σχόλιο του χρήστη 'Sydney' | 2 Φεβρουαρίου 2011, 01:44

    Για κάνετε μια έρευνα πρώτα και στο τμήμα Νεοελληνικών Σπουδών στο Σίδνευ και δείτε τι ειδικότητες καθηγητών εργάζονται εδώ, "διδάσκουν" και "κάνουν έρευνα". Η πλειοψηφία τους είναι άσχετοι με το αντικείμενο και τολμούν να δίνουν και διαλέξεις και ομιλίες σε έναν αγώνα να "σώσουν" το τμήμα να μην καταργηθεί. Άραγε με ποιό τρόπο μπήκαν σε αυτές τις θέσεις αυτοί οι κύριοι και οι κυρίες; Ποιό είναι το γνωστικό αντικείμενο τους,η προυπηρεσία τους, το βιογραφικό τους και με ποιά κριτήρια και με ποιά διαδικασία ορίστηκαν να διδάξουν σε αυτό το τμήμα; Τι έρευνα έχουν καταθέσει όλο το διάστημα λειτουργίας του τμήματος; Μήπως το ελληνικό κράτος πρέπει να θεσπίσει ένα πιο ποιοτικό και πιο διαφανές σύστημα αξιολόγησης και ελέγχου και όχι να ξοδεύει αδιακρίτως δεξιά και αριστερά υπέρογκα ποσά που είναι αμφίβολλο αν εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο χορηγούνται; Αλήθεια, τι έχει πράξει ο Έλληνας Πρόξενος για να ενισχύσει την Ελληνική γλώσσα στο Σίδνευ πέρα από την παρακολούθηση εκδηλώσεων φορέων και τις φωτογραφίες στο "πλευρό" των ομογενών; Η μήπως η Ελληνική γλώσσα, δεν είναι στο πρόγραμμα (agenda); Τι είναι πιο σημαντικό από την γλώσσα μας και τον πολιτισμό μας; Απλά παραθέτω λίγη τροφή για σκέψη ως ένας αγανακτισμένος ομογενής που έχει σιχαθεί την αδιαφορία και την αδιαφάνεια μερικών κέντρων λήψης αποφάσεων ΚΑΙ στη Διασπορά.