• Σχόλιο του χρήστη 'Ακ' | 29 Δεκεμβρίου 2023, 13:20

    Το νομοσχέδιο μπλέκει τα πράγματα αντί να τα εξορθολογίζει και δεν πρόκειται να επιφέρει ΚΑΜΙΑ ουσιαστική βελτίωση ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, γονατογραφίας συνέχεια σε μια γραμματεία που θα ήταν πρωτοπόρα στην αποτελεσματικότητα και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού όλης της κοινωνίας . Υπάρχουν και πιο συγκεκριμένες προτάσεις , αλλά τσαμπα ; τόσα λεφτά παίρνετε για να νομοθετείτε βλακείες , παραιτηθείτε να αναλάβουν άλλοι να παίρνουν τα λεφτά που παίρνετε και να προτείνουν πιο ουσιαστικά. Μερικές γενικές παρατηρήσεις ωστόσο εφ’ όλης της ύλης : -η ΓΓ διά βίου είναι παντελώς άχρηστη και άσχετη (παρά μερικά πρόσωπα αξιόλογα κατά τα άλλα , που δεν είναι σε θέση να δουν κανένα θέμα λογικά εδώ και χρόνια σε κανένα επίπεδο – η πλέον παράλογη διοίκηση) να επιλύσει θέματα των δομών της (διάλυση ΔΙΕΚ και ΣΔΕ με τερτίπια άδικα διοικητικά και προβληματικές συμπεριφορές : ενδεικτικό ανακατεμένες προσκλήσεις μέσα στο έτος για στελέχη, άλλη χρονιά μια κατηγορία, άλλη άλλες, αποκλεισμοί που ΔΕΝ ισχύουν σε καμιά άλλη περίπτωση στο ίδιο υπουργείο, αλλοπρόσαλλες προϋποθέσεις και κριτήρια , πχ δεν θεωρούν εκπαίδευση ενηλίκων τα διεκ για τα σδε και τούμπαλιν – άσχετοι και ακαδημαϊκά- μπερδεμένα κριτήρια και διαδικασίες πρόσληψης , σκανδαλώδεις διαδικασίες επιλογής των διευθυντών ΔΙΕΚ με κλειστούς πίνακες ΜΟΝΟ για αυτούς σε όλες τις φάσεις). Αλλάξτε προσωπικό και προϊστάμενους ΟΛΟΥΣ ! -τα πεπαλ είναι μια βλακεία : ίδια πρόσωπα, καμία έκθεση δημόσια να μας πουν τι κάνουν καλύτερα (τερτίπια περίεργα : δεν ανήκουν στη ΓΓ δευτεροβαθμιας αλλά κατάρτισης , σε αντίθεση με τα απλά επαλ ) , ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ υπαρχόντων μοναδικών σχολείων και όχι ίδρυση , μια κοροϊδία - υπερβολική ιεραρχία και όχι εξορθολογισμός ΕΚ-ΔΙΕΚ-ΕΠΑΛ (τα ΕΚ έκαναν δουλειά αλλά ήταν και είναι περιττά , προτείνετε άλλη ιεραρχία ), ο υπερδιευθυντής τι θα κάνει; ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό, μόνο επιδόματα, όσο πιο ψηλά τόσο πιο άχρηστος (σαν τους ΠΔΕ) να βάζει μιαν υπογραφή. -τα διεκ χρειάζονται σοβαρή χωροταξική αναδιάρθρωση (διευθυντές γράφουν τα παιδιά τους και μερικούς γνωστούς σπουδαστές σε αλλεπάλληλες ειδικότητες για να κινείται το πράγμα, υπάρχουν διεκ σε απόσταση 30 χλμ από μεγαλύτερα χωρίς λόγο, εφόσον υπάρχουν συγκοινωνίες και αμάξια), ουσιαστικά είναι μια κοροϊδία , ένα επαλ μετά το επαλ. Κατασπατάληση πόρων . Η κοροϊδία η μεγαλύτερη είναι η ρητορική περί μηχανογραφικού : σε δομή που είναι ανοιχτή για όλους (με προτεραιότητα ναι) πουλάνε εισαγωγή με πανελλαδικές και κοροϊδεύουν, η διαρροή τρελή , διότι τα περισσότερα παιδιά του μηχανογραφικού εγγράφονται για τη βεβαίωση (και τσαντίζονται που δεν είναι ετήσια αλλά εξαμηνιαία). Τα ίδια κομματικά χατιράκια και με τα ΣΔΕ (εκεί υπάρχουν και ΄παραρτήματα στο απόλυτο παραλογισμό – και τα διεκ έχουν ολίγα παραρτήματα , ευκαιρία να γίνουν καιν άλλα στον ίδιο νομό με ένα μητροπολιτικό και μείωση προσωπικού, με υπέυθυνο παραρτήματος) -επίπεδο πολύ χαμηλό, ο καθένας ό,τι θέλει διδάσκει να περνάει η ώρα, κανένας έλεγχος, κανένα κατώφλι γνώσεων -δεξιοτήτων. -απουσίες : άλλοι σοβαροί, άλλοι σβήνουν αβέρτα απουσίες, ανεξέλεγκτα λειτουργούν (να χαίρεστε τους φιλάνθρωπους διευθυντές που προωθείτε, δεν είναι χειρότερα από τα ΣΔΕ, όπου παίρνουν οι περισσότεροι παλιόχαρτα απολυτήρια με 1-2 το πολύ μήνες παρακολούθηση και ούτε και οι ίδιοι οι «καλοί διευθυντές» που προωθείτε σας το λένε οι ίδιοι ότι σβήνουν πολλές απουσίες , άρα μιαν κοροϊδία : γενικά η εν λόγω ΓΓ έχει χαμηλό επίπεδο προσωπικού και καμία δικλίδα ασφαλείας, ώστε να κάνει όχι αυστηρή αλλά αποτελεσματική ΚΑΘΕ δομή της, είναι άσχετη και αδιάφορη, παγιώνεται έτσι όμως μια κουλτούρα αταξίας και έλλειψης κανόνων σε όλη την κοινωνία , νεαρών και μεγαλύτερων ενηλίκων και μετά απορείτε) - για τα στελέχη ΓΕΝΙΚΑ : ο σχεδιασμός είναι να ΜΗΝ αλλάζουν τα πρόσωπα, εντελώς λάθος. Μετά τις δύο θητείες θα πρέπει όλοι να γυρνάνε στην τάξη για μια διετία, αλλιώς έχετε τους ίδιους και τους ίδιους εκτός τάξης, ας πάνε να υπηρετήσουν και καμιά οργανική, έχουν πιάσει στασίδι χρόνια κάποιοι, δοκιμάστε και κανέναν άλλο. Πολλές φωτογραφικές διατάξεις… -είναι εκπαίδευση ενηλίκων στα ΔΙΕΚ ή δεν είναι; Γιατί όσοι έχουν χαρτιά τέτοια δεν προηγούνται; Στα σδε έχετε βάλει για προϋπόθεση να έχει δουλέψει κανείς εκεί ως εκπαιδευτής; Γιατί διπλή για το ίδιο διάστημα μοριοδότηση (και διδακτική και διοικητική; ) -κοροϊδία και για την πρόσβαση σε ΑΕΙ , αστειότητες -ανίκανοι να στησετε (ανάμεσα σε τόσες) μια σοβαρή πλατφόρμα , ακόμα και μια ιστοσελίδα που να έχει μια συνολική εικόνα του τι μπορεί να κάνει κανείς , ποια δομή μπορεί να βρει να καλύψει τις αναγκες του ξεκάθαρα -η πρακτική που τρωει τα λεφτά των κουτόφραγκων είναι απίστευτα λάθος οργανωμένη, τα γεας ανύπαρκτα , όπως και άλλες προβλέψεις του ν του 2020 (του ανεφάρμοστου), είχαν καμία σημαντική επενέργεια στην καταρτιση τα δυσλειτουργικά συμβούλια;;; ΚΑΜΙΑ -Τα ΕΠΑΛ είναι τραγική ιστορία : χρειάζονται πειθαρχία και με το παραμικρό αποβολή, δεν είναι δυνατόν να έχουν από τα 15+ ευθύνη για τους μαθητές οι εκπαιδευτικοί, οι πόρτες ανοιχτές, αν σκοτωθείς δική σου ευθύνη, αν κάνεις φασαρία , άλλαξες σχολείο, η παραβατικότητα να φύγει απόν τα σχολεία, κάθε κρούσμα να παραπέμπεται εκτός (σε κοινωνικές δομές και ψυχολογική-ψυχιατρική μονάδα και για την υπόλοιπη χρονιά, αν βρεθεί εγγεγραμμένος εκτός σχολείου, να πηγαίνει σε κοινωνική εργασία, αγροτική ή καθαριότητας, όχι αλητεία). Άλλη διάρθρωση μαθημάτων, υποχρεωτική ελληνομάθεια για την εγγραφή (κανένας λειτουργικά αναλφάβητος, να πάει σε δομή εκτός γυμνασίου αλλά και επαλ). Να πάει ο υπουργός μια βδομάδα σε επαλ για παρακολούθηση και θα καταλάβει τι πρέπει να γίνει (η κατασταση είναι τραγική για την κοινωνία ) -Ενοποίηση των δομών καταρτισης υπό ενιαία διεύθυνση στο παιδείας : τι θα πει επαλ, πεπαλ, δυπα, επας (μεγάλη αμαρτίααααα), καταρτιση σε σκόρπια υπουργεία;;;; -Με τα καταστήματα κράτησης ; εκεί εσκ πολλές και έχετε 3 διεκ που κοροϊδεύουν με δήθεν εκδηλώσεις (συνολικά 1-2 σχολικές τάξεις διευθύνουν) τον κόσμο και χαλαροπερνάνε τα στελέχη; Ανασυγκρότηση της εκπαίδευσης στα καταστήματα : υποχρεωτική παρακολούθηση προγραμμάτων ελληνομάθειας και αλφαβητισμού, υποχρεωτικά δημοτικά σχολεία και μετά ΣΔΕ (όχι το ανάποδο , είναι στρέβλωση ! ) , εσκ ίσως και μόνο εκεί μέσα, ποιος έχει τελειώσει λύκειο να πάει διεκ; (να γίνουν παραρτήματα μεγάλων διεκ , είναι εξαιρετικά μικρά, με θέσπιση θέσης υπευθύνου παραρτήματος). Τα εντός φυλακών εργαστήρια μπορούν να είναι άτυπα και να δίνουν μια προώθηση στην ολοκλήρωση μετά την αποφυλάκιση ίσως- είναι μιαν καλή λύση. Μείωση της μείωσης ποινής (είναι σκανδαλώδες και αντικοινωνικό). Καθιέρωση κοινωνικής εργασίας για παραβατικούς μαθητές σε αγροτικές εργασίες και καθαριότητα (δρομου, σχολείων , ιδρυματων) μακριά από τα προβληματικά ή ανίκανα οικογενειακά περιβάλλοντα για ένα χρόνο και βλέπουμε. οι εσκ είναι άλλη μία δομή χρησιμη κατά τόπους που φυσικά δεν λειτουργεί ε; θέλει αναδιάρθωση ΟΛΟ το σύστημα (ειδικά προγράμματα για αλφαβητισμό, ελληνομάθεια, σδε για λίγους, ρομά με κοινωνικό εγγραμματισμό πρώτα, επαναφορά του απολυτηρίου δημοτικού ως ΥΕ, το γυμνάσιο ξανά ΔΕ, ουσία και όχι φάμπρικα χαρτιών και για τα στελέχη ! όχι σε τριπλές και ισόβιες θητείες , επιστροφή και στην τάξη για λίγο). Κάλαθος αχρήστων και φερετζές ψευτοδημοκρατικότητας η διαβούλευση , αλλά αν δημοσιευτεί , θα ακούσετε και καμιά αλήθεια από το χάλι που ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΣΤΕΛΕΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΑΣΙΔΙ (αν τολμάτε , όπως με την ψευτοαξιολόγηση των σχολείων , να αναρτάται δημόσια η έκθεση και οι - ανύπαρκτες πιστευω- προτάσεις στελεχών , να ρίξουμε γέλια ... σαν αυτά που λένε οι διευθυντές σδε για λύκεια δεήυτερης ευκαιρίας , αυτοί που δίνουν απολυτήρια και σε άφαντους... να τους χαίρεστε). Περίεργο να νομοθετούν όσοι δεν γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει (η αιτιολογική σας έκθεση φαιδρή και ανούσια έτσι; )