• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Ε.Τ.Ε.)' | 4 Ιανουαρίου 2024, 15:19

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΑΡΘΡΟ 3 - Μετονομασία των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Οι αλλαγές ονομάτων είναι αλλαγές βιτρίνας και όχι ουσίας, αφού δεν συμπεριλαμβάνουν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των ΙΕΚ, στο επίπεδο των μαθημάτων τους και στα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους. Αντίθετα στην πράξη θα υποβαθμιστεί η πρακτική εξάσκηση των σπουδαστών τους, μέσα από τις δυσλειτουργίες που θα επιφέρει η εφαρμογή του νομοσχεδίου στη λειτουργία των Ε.Κ. Τέλος θα υπάρξει, χωρίς ουσιαστικό λόγο, πρόσθετο δημοσιονομικό κόστος λόγω αλλαγών επιγραφών, εντύπων, σφραγίδων κλπ. Επιπλέον αυτού θα πρέπει να αναφερθεί το γεγονός ότι δεν προκύπτει από πουθενά ότι υφίσταται προηγούμενη δομή που να παρέχει κατώτερη επαγγελματική κατάρτιση (επίπεδο 4 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Η μοναδική δομή που υπάρχει στο επίπεδο 4, είναι το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ). Άρα τίθεται το ερώτημα: Πώς δίνεται ο ορισμός “Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης”; Μήπως με αυτό προσπαθούν οι εμπνευστές και συντάκτες του ΣΝ να παραπλανήσουν τους γονείς των παιδιών και τους τελειόφοιτους των ΓΕΛ, με βαρύγδουπους τίτλους;