• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΜΥΤΤΑ' | 11 Φεβρουαρίου 2011, 16:32

    Eκτός από την ένταξη τμημάτων εκμάθησης της ελληνικής στα σχολεία της ΒΕΝΕLUX, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τον τύπο των δίγλωσσων σχολείων. Ετσι οι μαθητές μαθαίνουν δύο-τρεις και περισσότερες γλώσσες, μετέχουν δυο εκπαιδευτικών συστημάτων, μπορούν να διεκδικήσουν με αξιοπρέπεια,απαιτήσεις και, προπαντός, ισοτιμία -κάτι που δε γίνεται τώρα- την εισαγωγή τους σε πανεπιστήμια και της Ελλάδας και του εξωτερικού και χωρίς τις εκπτώσεις που υπαγορεύτηκαν από πελατειακές σχέσεις και το φόβο του πολιτικού κόστους. Στα Πανεπιστήμια δε μπορούν να μπαίνουν όλοι παρά μόνο όσοι είναι ικανοί να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους. Με τα αμιγή σχολεία τα παιδιά δεν πατούν γερά σε κανένα από τα δυο εκπαιδευτικά συστήματα και οποιοδήποτε πρόγραμμα κι αν εφαρμοστεί από τις δυο εμπλεκόμενες χώρες ακόμα κι αν εξασφαλίσει την είσοδο του μαθητή σε ελληνικό Α.Ε.Ι. αυτό δε σημαίνει ότι εξασφαλίζει και την αποφοίτηση του. Το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να βοηθήσει το μαθητή να ενταχθεί ομαλά στη χώρα που θα ζήσει. Δεν κομίζω γλαυκα εις Αθήνας.Αυτά είναι γνωστά και πάντα τα προτείναμε. Απλά κανείς ποτέ δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά και σοβαρά με αποτέλεσμα να είνα τεράστια η σπατάλη ανθρώπων και πόρων... ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΜΥΤΤΑ, φιλόλογος, ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ