• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 18 Φεβρουαρίου 2024, 17:26

    Η τροποποίηση της παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4823/2021 όπως προτείνεται στο άρθρο 164 αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρότατες δυσκολίες στη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα πλαίσιο που χρειάζεται κατάλληλα εκπαιδευμένο και καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό. Η εκπαίδευση του νέου προσωπικού είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, η οποία δημιουργεί καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των αιτημάτων σχολείων και γονέων για την έκδοση αξιολογικών εκθέσεων. Επιπροσθέτως, για ποιο λόγο πραγματοποιήθηκε η εκπαίδευση των ψυχολόγων στα ψυχομετρικά εργαλεία, αν δεν πρόκειται να αξιοποιηθούν οι γνώσεις που αποκόμισαν; Αντιλαμβάνεστε πως η διοργάνωση ενός νέου κύκλου εκπαίδευσης κοστίζει τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα. Ένας ανοιχτός διάλογος με τους προϊσταμένους των ΚΕΔΑΣΥ θα επιβεβαίωνε τους παραπάνω προβληματισμούς. Για το λόγο αυτό πρέπει να θεσπιστούν συγκεκριμένα κριτήρια για τις προσλήψεις εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στα ΚΕΔΑΣΥ όπως συμβαίνει με τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού σε σχολεία τυφλών και κωφών (παρόμοια πρόταση έχει γίνει και σε προηγούμενο σχόλιο). Ας μειωθεί η 8ετία εφόσον δημιουργεί προβλήματα αναφορικά με τη στελέχωσης τους, ας αντικατασταθεί, όμως, με κάποια άλλη προϋπόθεση (π.χ. 50 μήνες προϋπηρεσίας στο ανάλογο πλαίσιο). Εν ολίγοις, η στελέχωση με προσωπικό που δεν έχει την κατάλληλη εμπειρία και κατάρτιση δεν λύνει το πρόβλημα, παρά μόνο δημιουργεί άλλες σοβαρές δυσκολίες. Σε κάθε περίπτωση, αν επιλέξετε να παραβλέπετε τα σχόλια για το άρθρο 164 τα οποία στο σύνολο τους σχεδόν αντίκεινται στην τροποποίηση που προτείνεται, οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στα ΚΕΔΑΣΥ είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να πραγματοποιηθούν κατά το σχολικό έτος 2023-2024, καθώς έχουν κατατεθεί ήδη οι αιτήσεις μετάθεσης και δεν δόθηκε η δυνατότητα στο μόνιμο με προσωπικό με προϋπηρεσία μικρότερη των 8 ετών να υποβάλλει αίτηση μετάθεσης σε ΚΕΔΑΣΥ.