• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 6 Απριλίου 2011, 16:46

    Αν "ο αυτόνομος και ασυντόνιστος ρόλος" των σχολικών συμβούλων χειραγωγηθεί από την αυθεντία ενός "σοφού" Δ/ντη Δ/νσης πιστεύετε ότι θα έχουμε τη δημιουργικότητα και τις πρωτοβουλίες που έχουμε σήμερα από την πλειοψηφία των σχολικών συμβούλων; Εγώ δεν το νομίζω, διότι πολύ απλά δεν υπάρχουν "αυθεντίες" και θα πάμε σε τυποποιημένες, γραφειοκρατικές συμπεριφορές. Μέχρι τώρα αποτυπώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα διότι επικοινωνούν απευθείας με τους εκπαιδευτικούς χωρίς τη διαμεσολάβηση κανενός και με αυτόν τον τρόπο διαχειρίζονται την εκπαιδευτική πολιτική στην περιοχή ευθύνης τους και μεταφέρουν με εγκυρότητα και αξιοπιστία προβλήματα και λύσεις της σχολικής πράξης στο Υπουργείο και το ΠΙ. Μετά από την υπαγωγή τους στη Δ/νση δεν θα ζητάνε την άδεια για ό,τι κάνουν από το Δ/ντη Δ/νσης; Θα είναι αυτό αποδοτικό; Οι σχολικοί σύμβουλοι είναι οι μόνοι που ανά τρίμηνο και κάθε χρόνο γράφουν εκθέσεις προγραμματισμού έργου και πεπραγμένων. Δεν θα μπορούσε λοιπόν το έργο τους να γίνεται αντικείμενο αξιολόγησης και αξιοποίησης με βάση τις εκθέσεις τους; Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά...