• Σχόλιο του χρήστη 'Martha' | 6 Απριλίου 2011, 19:09

    θεωρητικά ειναι επιθυμητή η ενίσχυση του ρόλου του διευθυντή. Ωστόσο θα πρέπει να συνοδεύεται από σωστή τοποθέτηση σε αυτή τη θέση ευθύνης. Ως διοικητικός σε ΔΔΕ συνομιλώ καθημερινά με διευθυντές που δε γνωρίζουν τα βασικά περί διοίκησης ( πχ τη διαφορά του σχολικού από το διδακτικό έτος....) Κριτήριο για τοποθέτηση στη συγκεκριμένη θέση ευθύνης δεν είναι το μεταπτυχιακό πχ στην Βυζαντινή Λογοτεχνία επι Ιουστινιανού. Είναι η επιμόρφωση ή το μεταπτυχιακό σε σχέση με τη Διοίκηση της Εκπ/σης καθώς και η συγκεκριμένη ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ενασχόληση με το αντικείμενο. Βλέπουμε συχνά ανθρώπους με πολλούς τίτλους ( ενίοτε εντυπωσιακούς) που όμως απο Διοίκηση πάσχουν. Τέτοιοι άνθρωποι κωλυσιεργούν και πηγαίνει όλο το έργο της Διοίκησης πισω ( για παράδειγμα χάνονται καταληκτικές ημερομηνίες, δεν ενημερώνονται έγκαιρα οι εκπ/κοί, δεν ενημερώνονται τα προσωπικά μητρώα των εκπ//κών κτλ). τέλος, θα είχα να προτείνω, η επιλογή των υποδιευθυντών να γίνεται με τα ίδια κριτηρια και τον ΄ιδιο τρόπο που γίνεται και για τους διευθυντές γιατί από τη στιγμή που προτείνει ο σύλλογος διδασκόντων παρατηρούμε δυο φαινόμενα: πρώτον - ο σύλλογος προτείνει αυτόν που θεωρεί ότι μπορεί να τον "χειραγωγεί" ευκολότερα κατά το δοκούν ( πχ στην ανάπτυξη του ωρολογίου προγράμματος οι "κολλητοί" του υποδ/ντή τελειώνουν στο τρίωρο και αντίθετα "χώνονται" οι υπόλοιποι) και δεύτερον, το ΠΥΣΔΕ προκειμένου να μην έρθει σε σύγκρουση με τους συλλόγους διδασκόντων αρκείται στο να επιβεβαιώνει την βούλησή τους χωρίς απαραίτητα να κρίνει τα πραγματικά προσόντα των υποψηφίων. Η διοίκηση της εκπ/σης - προκειμένου να λειτουργήσει με επάρκεια- χρειάζεται στελέχη της εκπ/σης που και σχετικά θα είναι με το αντικείμενο, και πρόθυμα και ικανά. Και που επίσης θα είναι αποφασισμένα να τηρήσουν τη Νομοθεσία αντί να την αγνοούν.