• Σχόλιο του χρήστη 'Ανθή Κατσιρικου' | 26 Νοεμβρίου 2009, 18:32

    "...η Ελλάδα ανήκει στις χώρες με την καλύτερη αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό και ταυτόχρονα με τις μικρότερες επιδόσεις των μαθητών..." Η επίδοση των μαθητών δεν μπορεί να βελτιωθεί όσο δεν υπάρχουν σχολικές βιβλιοθήκες και το μάθημα δεν οργανώνεται με επίκεντρο τη βιβλιοθήκη, αλλά περιορίζεται στην παπαγαλία των διδακτικών εγχειριδίων. Οι σχολικές βιβλιοθήκες για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται βιβλιοθηκονόμους και προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για την συνεργασία τάξης και βιβλιοθήκης. όσο οι ελάχιστες ανοιχτές σχολικές βιβλιοθήκες λειτουργούν με τους αποσπασμένους καθηγητές και δασκάλους που κουράστηκαν απο την αίθουσα διδασκαλίας και είναι ανοιχτές μόνο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, δηλαδή προσφέρονται στους μαθητές μόνο στα διαλείμματα, οι επιδόσεις δεν θα αλλάξουν. Δεν χρειάζεται να ανοίξει μια βιβλιοθήκη σε κάθε σχολείο, μπορεί να λειτουργεί σε ακτίνα γειτονικών σχολείων μια βιβλιοθήκη. και κυρίως δεν θα αλλάξει η διαδικασία της μάθησης στη χώρα, διότι ο πολίτης (και ο φοιτητής, και ο επιχειρηματίας, και ο αγρότης, και ο επαγγελματίας, και ο .... όλοι) απο μικρός μαθαίνει να απευθύνεται στις βιβλιοθήκες, πρώτα στις σχολικές και μετά σε ακαδημαϊκές, δημοτικές κλπ. Το κόστος λειτουργίας και στελέχωσης δεν είναι προβληματικό, οι μισθοί έχουν προεγγραφεί. σας προσκαλώ να ανατρέξετε σε στατιστικές και να συγκρίνετε συμπεριφορές πολιτών, φοιτητών, μαθητών κλπ μεταξύ βιβλιοθηκονομικά αναπτυγμένων χωρών και των άλλων. γιατί η ανάπτυξη μιας χώρας περνάει απο τις βιβλιοθήκες της. δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό, το έχουμε δει να συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. ευχαριστώ