• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΡΟΪΛΟΣ Π.' | 6 Απριλίου 2011, 21:42

    Για την σύσταση νέας, ενιαίας δομής καθοδήγησης και υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πιστεύω ότι έπρεπε πρόηγουμένως να γίνει η αξιολόγηση των υφιστάμενων δομών καθοδήγησης-επιμόρφωσης και να μην προσπαθούμε με συγχωνεύσεις και δημιουργία "νέων" δομών και θέσεων προΐσταμένων να λύσουμε το πρόβλημα. Ο θεσμός των σχολικών συμβούλων 27 χρόνια τώρα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και δεν έχει να προσφέρει τίποτα το καινοτόμο και αξιόλογο στην εκπαίδευση. Ξεκομένοι από τους εκπαιδευτικούς συνεχίζουν να στέλνουν τις εκθέσεις πεπραγμένων τους σ' ένα "κουφό" Υπουργείο και ένα "απομονωμένο" Π.Ι. "Παντογνώστες" Σύμβουλοι δεν μπορούν να υπάρξουν... Τα ΓΡΑΣΕΠ θα έπρεπε να στελεχώσουν εξειδικευμένοι Παιδαγωγοί,εκπαιδευτικοί με διδακτική εμπειρία και ειδικά προσόντα, Ψυχολόγοι, Υπεύθυνοι Πληροφορικής, Φυσ.Αγωγής, Καινοτόμων Δράσεων κλπ, οι οποίοι σε συνεργασία θα μπορούσαν να βοηθήσουν πραγματικά τους εκπαιδευτικούς στο δύσκολο έργο τους και να δώσουν νέα πνοή στην εκπαίδευση, στηρίζοντας τους στόχους το "ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ". Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν έχουμε ανάγκη από νέες "βολεμένες θέσεις" εποπτείας, αλλά από "ομάδες εργασίας" που θα συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς και θα τους καθοδηγούν υπεύθυνα.