• Σχόλιο του χρήστη 'Α.Κ' | 7 Απριλίου 2011, 11:55

    Βρίσκω θετική την αναβάθμιση του ρόλου του Διευθυντή, ο οποίος όμως θα έχει επιλεγεί με αξιοκρατικά κριτήρια και θα είναι ικανός να ασκήσει ένα είδος μετασχηματιστικής ηγεσίας (για να δώσει όραμα).Σίγουρα δεν μπορεί να είναι κριτήριο τα χρόνια που είναι στο δημόσιο ούτε το πόσα χρόνια διδάσκει! Ο Διευθυντής πρέπει να είναι άτομο που δεν υπηρέτησε στο σχολείο που διευθύνει ! Θα ηγηθεί ενός σχολείου με πρώην συναδέλφους με τις προηγούμενες συμπάθειες ή αντιπάθειες που υπήρχαν ; Δεύτερον πρέπει να είναι άτομο που να έχει διδάξει σε πολλά σχολεία ίσως και να πρέπει να είναι προσόν αν έχει εμπειρία σε δημοτικά , Γυμνάσια ,Λύκεια , Πανεπιστήμια δημόσια ή ιδιωτικά κ.λπ. .Ίσως έτσι έχει και καλύτερη εμπειρία ! Τρίτον το να έχει αποσπαστεί σε γραφείο ίσως πρέπει να είναι προσόν διότι γνωρίζει πως δουλεύει το σύστημα στα γραφεία των διευθύνσεων . Τέταρτον η συμμετοχή του σε εξετάσεις σε επιτροπές θεωρώ του προσδίδουν γνώσεις που μόνο με την εμπειρία αποκτάς . Πέμπτον το να έχεις ασχοληθεί με καινοτόμες μορφές διδασκαλίας όπως προγράμματα ίσως αποδεικνύει ότι ανέκαθεν ενδιαφερόταν για κάτι επί πλέων από την στεγνή διδασκαλία μέσα στην τάξη ! Ακόμα και το αν συνόδευε τα παιδιά σε εκδρομές πιστεύω ότι δείχνει ότι προσπαθούσε για κάτι άλλο κάτι διαφορετικό από την στείρα γνώση μέσω της παπαγαλίας . Στα βιογραφικά των στελεχών στο εξωτερικό ερωτάσε ακόμα και για τα χόμπυ σου ; Τυχαίο δεν νομίζω ! Σίγουρα ένα μεταπτυχιακό , ένα διδακτορικό είναι ένα τεράστιο προσόν διότι δείχνει άνθρωπο με θέληση με επιμονή και υπομονή . Δημοσιεύσεις άρθρων δείχνουν άνθρωπο που ψάχνει που διαβάζει που ασχολείται με την επιστήμη του με την δουλειά του και δεν επαναπαύεται απλά με όσο έμαθε στο Πανεπιστήμιο κάποτε . Καταλήγω λέγοντας ότι καιρός είναι να επιλέγουμε ανθρώπους με πολύπλευρες γνώσεις και όχι μόνο ηλικιακά έτοιμους να ξανά αναλάβουν διευθύνσεις σχολείων επειδή τις είχαν , άσχετα με τα αποτελέσματα και τις ικανότητες τους . Και φυσικά πρέπει όπως όλων των εργαζόμενων να αξιολογείτε το έργο τους συνεχώς.