• Σχόλιο του χρήστη 'Καρούμπαλη Ευγενία' | 7 Απριλίου 2011, 23:38

    Δεν συμφωνώ με τη διοικητική ενοποίηση των δομών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τους εξής λόγους: -Οι ανάγκες και οι στόχοι της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφέρουν σημαντικά, πράγμα το οποίο φαίνεται τόσο στο Δ.Ε.Π.Π.Σ. όσο και Α.Π.Σ. του κάθε μαθήματος και η διοικητική ενοποίηση θα οδηγήσει σε κάτι που θα μοιάζει με τον "Πύργο της Βαβέλ". -Δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για αποκεντρωμένα διοικητικά μοντέλα από τη μία πλευρά με συγκεντρωτικούς τρόπους από την άλλη(στην πράξη η διοικητική ενοποίηση των δομών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα οδηγήσει στον υπερ-συγκεντρωτισμό) Από την άλλη πλευρά θα πρότεινα τα εξής: -Συνεργασία των τμημάτων Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών θεμάτων πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. -Συνεργασία δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για διάθεση εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου μόνο σε περίπτωση που συμφωνεί ο/η εμπλεκόμενος/η εκπαιδευτικός. -Πρόσληψη απαραίτητου διοικητικού προσωπικού στις διοικητικές δομές και των δύο βαθμίδων της εκπαίδευσης και παραμονή σε αυτές μόνο των εκπαιδευτικών που για κάποιους λόγους δεν είναι δυνατόν να είναι "μάχιμοι"/στην τάξη. Το διοικητικό αυτό προσωπικό μπορεί να έρθει στην εκπαίδευση από μετάταξη από άλλη υπηρεσία που πλεονάζει.