• Σχόλιο του χρήστη 'Καρούμπαλη Ευγενία' | 7 Απριλίου 2011, 23:59

    Θεωρώ ότι η ενοποίηση υπαρκτών δομών επιμόρφωσης, υποστήριξης υπεύθυνων και στελεχών καθοδήσης είναι θετική γιατί - ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι ένα θέμα που αρχίζει και αγγίζει πλέον και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. -Δομές σαν τους συμβουλευτικούς σταθμούς νέων δεν υπάρχουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, παρά το γεγονός ότι γίνονται όλο και πιο απαραίτητες και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. -Θεσμοί σαν τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών γίνονται πλέον απαραίτητοι και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Από την άλλη πλευρά όμως -θα πρέπει οι δομές αυτές να ενισχυθούν με το κατάλληλο επιστημονικό αλλά και διοικητικό προσωπικό για να είναι πραγματικά αποτελεσματικές. -οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικοτήτων που συνυπάρχουν και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης (ξένων γλωσσών, μουσικής, εικαστικών, γυμναστών)να "εξειδικεύονται" σε μία μόνο βαθμίδα της εκπαίδευσης (ή μόνο πρωτοβάθμιας ή μόνο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) καθώς οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι στόχοι τω δύο βαθμίδων διαφέρουν σημαντικά και κατ εξαίρεση οι συγκεκριμένοι σχολικοί σύμβουλοι γνωρίζουν άριστα τα τεκταινόμενα και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης άψογα.