• Σχόλιο του χρήστη 'Καρούμπαλη Ευγενία' | 8 Απριλίου 2011, 00:18

    Η προτεινόμενη διοκητική αναδιάρθρωση θα μπορούσε να λειτουργήσει -εάν η πλειονότητα των υπαλλήλων στις διοικητικές μορφές της εκπαίδευσης ήταν διοικητικοί υπάλληλοι και όχι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν εκεί κάποιο πεπερασμένο χρονικό διάστημα. -εάν η επιλογή των στελεχών της διοίκισης γινόταν με πραγματικά αξιοκρατικά κριτήρια. Απόδειξη αυτού είναι οι δεκάδες προσφυγές υποψηφίων διευθυντών στην δικαιοσύνη όπου δικαιώθηκαν και η μετακίνηση σε άλλο σχολείο της Στέλλας Πρωτονοτάριου (τ.διευθύντρια του 132ου Δ.Σ. Αθήνας), η οποία απασχόλησε και τη Βουλή (θυμίζω ότι η συγκεκριμένη διευθύντρια πραγματοποίησε στο 132ο Δ.Σ. Αθήνας καινοτόμες δράσεις που απέσπασαν πολλά εύσημα από την εκπαιδευτική και ακαδημαϊκή κοινότητα τόσο στην Ελλάδα τόσο και στο εξωτερικό, μολαταύτα δεν τοποθετήθηκε στο 132ο Δ.Σ. Αθήνας αλλά σε άλλο με απώτερο σκοπό τη μη συνέχιση των εν λόγω καινοτόμων δράσεων). Το πρόβλημα δεν είναι κομματικό, το ποια κυβέρνηση κυβερνά, αλλά ο πολιτικός πολιτισμός που υπάρχει στην χώρα μας (όπου το "βόλεμα" είναι η υπάρτατη αξία του πολιτικού συστήματος της Ελλάδας). Η διοικητική αναδιάρθρωση που προτείνεται βασίζεται σε αγγλοσαξωνικά μοντέλα, χωρίς να κοιτά να βελτιώνει τα προβλήματα και τις δυσκολίες που συναντώνται κατά την εφαρμογή τέτοιων μοντέλων διοίκησης στις χώρες που ήδη αυτά εφαρμόζονται. Οι εκπαιδευτικές πρακτικές που λειτουργούν άψογα σε ένα κράτος δεν λειτουργούν πάντα σε ένα άλλο κράτος λόγω διαφοράς νοοτροπίας των πολιτών και των πολιτικών πολιτισμών των δύο κρατών