• Σχόλιο του χρήστη 'Petros Christopoulos' | 8 Απριλίου 2011, 00:51

    Αν ο Διευθυντής καταλήξει να γίνει ο μανατζερ του σχολείου θα είναι πολύ αρνητικό για όλους. Το σχολείο δεν είναι εργοστάσιο που όσο πιο πολλές ώρες δουλεύει με αυστηρή επιτήρηση κάποιος παράγει αναλογικά περισσότερα προϊόντα. Ο μαθητής για να μάθει πρέπει πρώτα και κύρια να θέλει να μάθει. Το ίδιο και ο καθηγητής του, θα πρέπει να θέλει να είναι καλός καθηγητής και να ψάχνει τους τρόπους. Στο σχολείο επιτελείται δημιουργική πνευματική εργασία που για κίνητρο χρειάζεται όραμα και θέληση, όχι επιστάτες. Σε πολλές επιχειρήσεις προηγμένων τεχνολογικά χωρών, που βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό τους για έρευνα, πρωτοτυπία και αποδοτικότητα, έχουν σταματήσει να εστιάζουν στο πότε, πού και πόσο δουλεύει κάποιος, και του δίνουν κίνητρα για να θέλει να δουλεύει δημιουργικά. Συμπέρασμα: δώστε δείγματα αξιοκρατίας στην εκπαίδευση, επιμορφώστε όσο καλύτερα γίνεται όλα τα στελέχη της και αυτοί θα κάνουν τη δουλειά τους χωρίς επιστάτες.