• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Πατρώνης' | 8 Απριλίου 2011, 06:28

    Διευθυντές θα πρέπει να αναζητούνται και να προτείνονται με βάση who is who του καθενός και οχι να επιλέγονται αποκλειστικά μεταξύ εκείνων που υπέβαλαν αίτηση. Στα δημόσια σχολεία οι ικανότεροι και καταλληλότεροι εκπαιδευτικοί για θέση διευθυντή, βλέποντας το γενικότερο μπάχαλο, αποφεύγουν να τιμήσουν τη διαδικασία. Οι σημερινοί διευθυντές στη πλειοψηφία τους (υπάρχουν και εξαιρέσεις): είναι δημοσιοσχεσίτες, ευνοούμενοι και προστατευόμενοι κομμάτων η κομματικών ομάδων, διατηρούν πελατειακές σχέσεις με Δημο, καθηγητές, γονείς, μαθητές, ανωτέρους, καθαρίστριες, φύλακες κλπ, είναι εργασιομανείς που ασχολούνται μ εκείνο που επιθυμούν, γνωρίζουν και τους ικανοποιεί και οχι μ εκείνο που χρειάζεται το σχολείο, είναι ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί (ενίοτε και ψυχασθενείς) που τρέμουν να μπουν σε τάξη με μαθητές, προσβλέπουν καίρια στο χρηματικό επίδομα θέσης, κινούνται αποκλειστικά απο προσωπική φιλοδοξία (διάβαζε ματαιοδοξία), αρέσκονται σε επίδειξη στο στενό και ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο, συγκεντρώνουν μανιωδώς κάθε λογής "άχρηστα" η χωρίς αντίκρυσμα τυπικά προσόντα. Ειδικότερα στη τεχνική εκπαίδευση υπάρχουν διευθυντές με πτυχία ανώτερων η ακόμα και μέσων σχολών που προΐστανται (έλεος!) συναδέλφων τους 6-ετους διάρκειας σπουδών με μεταπτυχιακά ακόμα και κατόχων διδακτορικού, διδάσκοντας έμπρακτα την ισοπέδωση και την ακύρωση κάθε προσπάθειας αυτοβελτίωσης και προόδου.