• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΚΡΥΔΑΚΗ' | 8 Απριλίου 2011, 07:12

    ΕΊΜΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ) ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ). ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ... ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ, ΚΛΑΔΟΙ, ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΛΠ). ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ. ΑΛΛΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΝΑ ΘΕΜΑ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΑΦΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΈΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ). ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ "ΜΙΚΤΑ" ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ; ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ - ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ, ΟΜΩΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΛΗΘΩΡΑΣ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΩΡΑΡΙΩΝ, ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΩΝ... ΘΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ... ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΤΜΗΜΑ) ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ. ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ...