• Σχόλιο του χρήστη 'Νησιώτης' | 8 Απριλίου 2011, 07:49

    Νομίζω είναι περιττό να αναφερθώ στα βασικά στοιχεία που προσδιορίζουν τη νησιωτικότητα.Δεν είναι δυνατό να εφαρμόζουμε το ίδιο σύστημα για όλους τους χώρους(ηπειρωτική Ελλάδα- νησιά) Είναι όμως δεδομένο ότι η ασυνέχεια του χώρου δημιουργεί ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι οποίες διαμορφώνουν ένα δυσμενές περιβάλλον εκπαίδευσης , με όρους προβληματικότητας.Η ολοκληρωτική κατάργηση των γραφειων εκπαίδευσης θα επιδεινώσει τους όρους της εκπαιδευτικής λειτουργίας στα νησιά (Ιόνια και πολύ περισσότερο Κυκλάδες και Δωδεκάνησα)Αντίθετα αν επιλέξετε να διατηρήσετε ένα γραφείο (Α!θμιας και Β!θμιας από κοινού) σε Ιόνιο, Βόρειο Αιγαίο , Κυκλάδες, Δωδεκάνησα) θα έχετε αφ' ενός ένα ανεκτό επίπεδο διοίκησης για τα νησια( γιατί διοίκηση σε νησιά εκ του μακρόθεν δε γίνεται)και αφ' ετέρου ένα εμπράγματο επιχείρημα συγχώνευσης των δομών Α!θμιας και Β!θμιας.Σε επίπεδο Περιφέρειας της οποίας ο ρόλος είναι επιτελικός η πρότασή σας θα προχωρήσει. Σε επίπεδο Νομού-Διεύθυνσης σκεφθείτε( επειδή εκεί στην Αθήνα δε γνωρίζετε τι σημαίνει νησιωτικότητα-εσείς την αντιλαμβάνεστε ως ωραίο και ζεστό καλοκαιράκι μόνο)ότι η Ανδρος απέχει από τη Σαντορίνη 80 ναυτικά μίλια ( και δε συνδέονται ακτοπλοικά- συνδέονται μέσω ...Αθηνών) η Πάτμος από το κέντρο τη Ρόδο 110 μίλια( και συνδέονται μόνο μια φορά την εβδομάδα ακτοπλοικά)Δεν ήταν χωρίς λόγο που παλαιότερα ο κ. Αλέκος Παπαδόπουλος Υπουργός Υγείας είχε διαμορφώσει 2 ΠΕΣΥ στο Νότιο Αιγαίο π.χ.Είχε αντιληφθεί ότι η διοίκηση στα νησιά πρέπει να γίνει με όρους νησιωτικότητας.