• Σχόλιο του χρήστη 'Antonakakis P' | 8 Απριλίου 2011, 07:51

    Σχετικά με τη νέα οργάνωση: Να καταργηθούν οι Περιφερειακές Δνσεις και τα Γραφεία Εκ/σης. (είναι περιττές 4 βαθμίδες αρκούν 2) Η ενοποίηση των ΔΔΕ με τα Γραφεία (κατάργηση γραφείων) οργανώνει καλύτερα σε επίπεδο νομού τα σχολεία αφού θα υπάρχουν σε ένα σημείο ατομικοί φάκελοι, θα βγαίνουν ενιαία άδειες εκδρομών, εκπαιδευτικές άδειες κλπ. Δημιουργεί καλύτερη οργάνωση και εξοικονομεί πόρους. Να καταργηθούν οι Περιφερειακές Δνσεις Εκ/σης που το μόνο που προσφέρουν είναι περισσότερη γραφειοκρατεία και κατασπατάληση πόρων. Ενδεικτικά αναφέρω δύο παραδείγματα: Προαγωγές εκπαιδευτικών: Με υπάρχουσα κατάσταση συντάσσει πίνακα το κάθε ΠΥΣΔΕ και στέλνει για κύρωση στην Περιφερειακή, Επιστρέφει η περιφερειακή τον κυρωμένο πίνακα (κατ ουσία τον ίδιο) και μετά η ΔΔΕ Νομού επιστρέφει τον ίδιο πίνακα και εισηγείται προαγωγές. Η Περ/κή επιστρέφει στη ΔΔΕ τον πίνακα και η ΔΔΕ βγάζει σχετικά έντυπα. Μπορούσε με μια απλή πράξη του ΠΥΣΔΕ να γινόταν αυτόματα οι προαγωγές. Σχολικές εκδρομές: Ανάλογα την περίπτωση εγκρίνονται από ΔΔΕ νομού, Περιφέρεια ή Περιφ/κή Διεύθυνση με αποτέλεσμα καθυστερήσεις, μπέρδεμα στις αρμοδιότητες, προβλήματα στη μεταφορά (να χάνονται στα ταχυδρομεία), πρόσθετα έξοδα (ταχυδρομικά), γραφειοκρατεία (απασχόληση περισσοτέρων υπαλλήλων) κ.α. Αυτόματα αφού η νομοθεσία είναι σαφή να γίνονται όλα από τις ΔΔΕ. Αλλοστε τα πληροφοριακά συστήματα e-data center,anaplirotes, survey εξυπηρετούν άμεσα την επικοινωνία και τη διαχείριση προσωπικού και δραστηριοτήτων μεταξύ ΥΠΔΒΜΘ και ΔΔΕ Νομού.