• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμος Χλωπτσιούδης' | 8 Απριλίου 2011, 08:45

    Η προτεινόμενη Περιφερειακή Διοίκηση και Διάρθρωση με βρίσκει σύμφωνο. Διαφωνώ όμως σε τοπικό επίπεδο. Οι σχολικές μονάδες μιας δημοτικής ενότητας ή ενός δήμου πρέπει να συνδέονται με τη δημοτική αρχή. Η πρόταση μοιάζε3ι να φοβάμαι το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και να περιορίζει το δήμο μόνο στο κτιριακό ζήτημα (Καλλικράτης). Κι όμως ο δήμος πρέπει να έχει σημαντικές αρμοδιότητες τόσο στη λειτουργία των σχολείων όσο και σε παιδαγωγικές παρεμβάσεις. Το δε Συμβούλιο Διδασκόντων θα πρέπει με ενισχυμένη πλειοψηφία (2/3) να διατηρεί το δικαίωμα της αρνησικυρίας απέναντι σε αποφάσεις του διευθυντή. Στη σχολική επιτροπή πρέπει να ενισχυθεί ο ρόλος των γονέων. Δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει απόλυτη de facto πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Ο διάλογος λύνει τα ζητήματα. Ένα σχολείο δεν μπορεί να διοικείται με πλειοψηφίες. Αναλόγως πρέπει να υπάρξει κι ένας Ψυχολόγος ώστε να εκφράζει τις ουσιαστικές ανησυχίες των μαθητών (πρώτα ο μαθητής υποτίθεται, αλλά μόνο με έναν εκπρόσωπο τον βλέπουμε και μόνο στη Β/βάθμια εκπ/ση).