• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμος Χλωπτσιούδης' | 8 Απριλίου 2011, 08:52

    Για την ομαλή λειτουργία και δημοκρατική των μονάδων στο πλαίσιο της πρότασης (αφού η ουσία της δεν θα αλλάξει) προτείνεται να ενισχυθεί (δεν φαίνεται πουθενά) ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης/Δήμου. Η πρόταση μοιάζει να φοβάμαι το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και να περιορίζει το δήμο μόνο στο κτιριακό ζήτημα (Καλλικράτης). Κι όμως ο δήμος πρέπει να έχει σημαντικές αρμοδιότητες τόσο στη λειτουργία των σχολείων όσο και σε παιδαγωγικές παρεμβάσεις. Το δε Συμβούλιο Διδασκόντων θα πρέπει με ενισχυμένη πλειοψηφία (2/3) να διατηρεί το δικαίωμα της αρνησικυρίας απέναντι σε αποφάσεις του διευθυντή. Στη σχολική επιτροπή πρέπει να ενισχυθεί ο ρόλος των γονέων. Δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει απόλυτη de facto πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Ο διάλογος λύνει τα ζητήματα. Ένα σχολείο δεν μπορεί να διοικείται με πλειοψηφίες. Αναλόγως πρέπει να υπάρξει κι ένας Ψυχολόγος (αφού είναι δύσκολο σε κάθε μονάδα, ας είναι ένας σε μια ενότητα Χ σχολικών μονάδων ή σε συνεργασία με το Δήμο) ώστε να εκφράζει τις ουσιαστικές ανησυχίες των μαθητών (πρώτα ο μαθητής υποτίθεται, αλλά μόνο με έναν εκπρόσωπο τον βλέπουμε και μόνο στη Β/βάθμια εκπ/ση). Αυτός πρέπει να έχει λόγο και δικαίωμα veto (αρκεί να στοιχειοθετείται επιστημονικά υπέρ του μαθητή).