• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγάκης Π.' | 8 Απριλίου 2011, 10:41

    Θεωρώ ότι η σύσταση νέας ενιαίας δομής ότι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και καιρό, θα έπρεπε ακόμη να έχει υπάρξει οργανόγραμμα όλων αυτών που θα αποτελούν την ενιαία δομή με σαφή και ξεκάθαρο ρόλο, αρμοδιοτήτων και η σχέση – συνεργασία μεταξύ τους. Ιδιαίτερα θα ήθελα να αναφερθώ στα ΚΕΣΥΠ (ΚΕΝΤΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ), που υπηρεσίες πρέπει να επεκταθούν σε όλο το φάσμα των ηλικιών από 6-96 χρονών. Να τονίσω τον παιδαγωγικό – μορφωτικό και υποστηρικτικό ρόλο όχι μόνο στη λήψη μιας επαγγελματικής απόφασης, αλλά και στο σχεδιασμό μιας ολόκληρης δια βίου σταδιοδρομίας εξέλιξης και ανέλιξης. Δυστυχώς πολλές φορές η συμβουλευτική έχει ταυτιστεί με την πληροφόρηση, που μεν αποτελεί ένα βασικό συστατικό της συμβουλευτικής , αλλά η πληροφόρηση δεν είναι πλέον το ζητούμενο, σε μια κοινωνία που συνεχώς αλλάζει και μεταβάλει τα δεδομένα , με πολύ γρήγορο ρυθμό. Διότι σήμερα πλέον υπάρχει η δυνατότητα της πληροφόρησης από πολλές πηγές και συνεχώς αυξάνεται η δυνατότητα της άμεσης και συγκεντρωμένης πληροφόρησης . Ο χειρισμός και η αξιολόγηση της πληροφορίας , είναι πλέον το ζητούμενο και σε αυτό η συμβουλευτική έχει λόγο , όπως και ο θεσμός – μάθημα του ΣΕΠ (ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ) , τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο λύκειο.