Αρχική Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο1. Ποιους βασικούς στόχους θα πρέπει να επιδιώκει η αναδιάρθρωση του συστήματος οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης;Σχόλιο του χρήστη Ευστάθιος Ευσταθιάδης | 8 Απριλίου 2011, 11:48
	| 
				Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Σε θεωρητικό επίπεδο προθέσεων όλη αυτή η αναδιάρθρωση κινείτε σε σωστή τροχιά, αλλά στη Ελλάδα ως γνωστόν πάσχουμε στην εφαρμογή και υλοποίηση διάφορων στόχων. Ίδωμεν. Οι διαρθρώσεις και οι μεταρρυθμίσεις πάντως πρέπει να αρχίζουν με την σωστή σειρά, πρώτα δηλ. από το Δημοτικό μετά στο Γυμνάσιο στο Λύκειο και τέλος στην ανώτατη Παιδεία. Εμείς ποτέ δεν αρχίζουμε με την σωστή σειρά, ανακοινώθηκαν αλλαγές στο Λύκειο,οι περισσότερες είναι προς την σωστή κατεύθυνση -γιατί όμως τα Θρησκευτικά να είναι υποχρεωτικά στο Λύκειο? Μέχρι το Γυμνάσιο φτάνει- αλά δεν παύει να είναι αποσπασματικές. Διάβασα το σχόλιο μιας μητέρας και προσυπογράφω. Αναρωτιέται, γιατί τα παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες και πληροφορική δίχως να υπάρχει μια πιστοποίηση. Έχει απόλυτο δίκαιο, νομίζω ότι στο Λύκειο πρέπει να δίνεται πιστοποίηση τουλάχιστον επιπέδου Β1 -για να μη πω και Β2 - έτσι μόνο θα έχει αντίκρυσμα η ξένη γλώσσα. Ευχαριστώ