Αρχική Σύσταση Ακαδημιών Επαγγελματικής Κατάρτισης – Ένταξη των Ακαδημιών στο Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και άλλα θέματα επαγγελματικής κατάρτισηςΆρθρο 17 Όργανα διοίκησης των Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης – Eπιλογή Υποδιευθυντή -Τροποποίηση παρ. 1, 7, 8 και 11 και προσθήκη παρ. 8Α, 8Β, 8Γ, 8Δ στο άρθρο 31 του ν. 4763/2020Σχόλιο του χρήστη Γιόρτσος Γεώργιος Δντής ΣΑΕΚ ΑΡΙΔΑΙΑΣ | 15 Σεπτεμβρίου 2025, 18:43




Λαμβάνοντας ανάδραση από τα μέχρι στιγμής διατυπωμένα σχόλια θα πρέπει να επισημανθούν τα κάτωθι : 1. Ο ρόλος των υποδιευθυντών είναι κομβικής σημασίας, τόσο λόγω των αρμοδιοτήτων τους όσο και λόγω της αμφιλεγόμενης πολλές φορές υπηρέτησης αποσπασμένων εκπαιδευτικών με διαφορετικά κίνητρα παρουσίας τους στην Επαγγελματική Κατάρτιση. 2. Όσο κολακευτική και σπουδαίας σημασίας κι αν είναι η τομή της θετικής εισήγησης του Δντή, τόσο δεν θα πρέπει να υποσκελίσει σε καμία περίπτωση αφενός τα προσόντα ,αφετέρου την εμπειρία που «κουβαλούν» στελέχη με υπηρέτηση υποδιευθυντή και συνεπή παρουσία όλα αυτά τα χρόνια! 3. Προτείνονται λοιπόν: Κριτήρια μοριοδότησης που θα λαμβάνουν υπόψη αφενός Εμπειρία και Τυπικά Προσόντα, αφετέρου θα συμπεριλαμβάνουν και την εισήγηση του Δντή ποσοτικοποιημένη με αριθμό μορίων που θα ενισχύουν έτσι την υποψηφιότητα που προκρίνει ο Δντής (πχ 6 μόρια θετικής εισήγησης). 4. Τέλος πολύ σωστά αναφέρεται ότι θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για τον πρώτο χρόνο εφαρμογής, όπου οι ήδη υπηρετούντες υποδιευθυντές που δεν είχαν γνώση της αλλαγής αυτής και αποδέχτηκαν την παράταση πρέπει να είναι επιλέξιμοι στην όλη διαδικασία.