Αρχική Σύσταση Ακαδημιών Επαγγελματικής Κατάρτισης – Ένταξη των Ακαδημιών στο Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και άλλα θέματα επαγγελματικής κατάρτισηςΆρθρο 4 Σκοπός των Ακαδημιών Επαγγελματικής Κατάρτισης – Προσθήκη άρθρου 34Α στον ν. 4763/2020Σχόλιο του χρήστη Παρίκος Γεώργιος | 16 Σεπτεμβρίου 2025, 12:09




Άρθρο 4 (για 34Α) Σκοπός… είναι: α) Η παροχή αρχικής τεχνικής κατάρτισης σε θεματικές ειδικότητες στα επίπεδα Ε.Π.Π. 3, 4 και 5. 3. Οι Ακαδημίες Τεχνικής Κατάρτισης παρέχουν: α) η παροχή τεχνικής κατάρτισης σε ειδικότητες αα) Στην Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης (ΕΣΚ) στο Ε.Π.Π. 3 με διετή κατάρτιση έως 700 ωρών στο σχολείο (και όχι 1200 ωρών όσο εγκληματικά και παράλογα διδάσκεται κατ’ απαίτηση του ΙΕΠ σήμερα) και παράλληλη διετή μαθητεία ή πρακτική άσκηση. αβ) Στην Τεχνική Σχολή Κατάρτισης (Τε.Σ.Κ.) Ε.Π.Π. 4 (υπό ίδρυση) με τριετή κατάρτιση 1050 ωρών στο σχολείο και παράλληλη τριετή ή διετή μαθητεία ή πρακτική άσκηση, αγ) Τεχνική Σχολή Κατάρτισης (Τε.Σ.Κ.) στο Ε.Π.Π. 4 με μονοετή συνέχιση κατάρτισης έως 350 ωρών στο σχολείο των πτυχιούχων Ε.Π.Π. 3 αντίστοιχης ειδικότητας με παράλληλη μαθητεία ή πρακτική άσκηση. (Έτσι συνεχίζεται η εξέλιξη των πτυχιούχων Ε.Π.Π. 3 χωρίς φραγμό). αδ) Στο ΣΑΕΚ Ε.Π.Π. 5 με κατάρτιση πτυχιούχων ΕΠΑΛ ή πτυχιούχων Τε.Σ.Κ. Ε.Π.Π. 4 των ακαδημιών αντίστοιχης ή σχετικής ειδικότητας για τρία εξάμηνα (Γ’, Δ’, Ε’) 900 έως 1000 ωρών στο σχολείο και παράλληλη μαθητεία ή πρακτική άσκηση. αε) Στο Ε.Π.Π. 5 (ως ΣΑΕΚ) με κατάρτιση πτυχιούχων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Τε.Σ.Κ. διαφόρων (μη σχετικών) ειδικοτήτων σε βιομηχανικές ειδικότητες πρωτογενούς παραγωγής – βιομηχανικής μεταποίησης – κατασκευών με κατάρτιση 5 εξαμήνων στο σχολείο 1300 έως 1400 ωρών στο σχολείο και παράλληλη μαθητεία ή πρακτική άσκηση. β) [είναι ασαφές. Τι προσδοκά να θεραπεύσει; Μήπως τις χρόνιες και συνεχιζόμενες αστοχίες του ΕΟΠΠΕΠ;]