• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ' | 8 Απριλίου 2011, 13:45

    1) Προσδιορισμός και αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού κατά την διάρκεια και στο πέρας της σχολικής χρονιάς. 2) Δυνατότητα παρέμβασης του διδάσκοντος με γραπτές επισημάνσεις για καλύτερη και πιο λειτουργική σχολική πράξη, σε συνεργασία με την διεύθυνση του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο. 3) Διαμόρφωση του προγράμματος σύμφωνα με τις ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού και παρεμβάσεις για τη βελτίωση του μαθησιακού επιπέδου του τμήματος και της τάξης των διδασκομένων. 4) Διάγνωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των μαθητών και αντίστοιχες υποδείξεις για σωστή παιδαγωγική εξέλιξη. 5) Έγγραφη και τεκμηριωμένη έκθεση του διδάσκοντος κατά την διάρκεια και στη λήξη της σχολικής χρονιάς όπου θα επισημαίνονται δυσλειτουργίες και θα καταγράφονται διορθωτικές ενέργειες. 6) Διαφάνεια στις πράξεις του συλλόγου των διδασκόντων, ισονομία και ευνομία στο σχολικό γίγνεσθαι. 7) Τέλος, αναβάθμιση της έννοιας της παροχής της γνώσης με απώτερο σκοπό να κυριαρχεί ο παιδευτικός ενθουσιασμός στα σχολικά μας ενδιαφέροντα.