• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΖΟΥΒΑΛΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ' | 8 Απριλίου 2011, 14:24

    ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΟΜΗ ΘΗΤΕΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΣΕΠ: ΤΑ ΓΡΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΕΣ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ "ΠΡΟΝΟΜΙΑ" ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ. Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ - ΠΧ ΝΗΣΙΑ - ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΓΡΑΣΕΠ ΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΗΘΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΤΟ ΚΕΣΥΠ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ (ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΓΚΡΙΣΕΩΝ & ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ) ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Η ΔΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΕΣΥΠ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΥΔΟΚΙΜΙΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΓΡΑΣΕΠ. ΚΑΤΑΔΥΚΝΥΕΤΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΛ ΕΠΛ ΤΕΕ ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΘΕΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΚΕΣΥΠ ΣΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΑ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΣΥΠ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ. ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΚΟΙΛΙΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΘΕ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΣΕΠ. ΙΣΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΧ ΙΚΑ ΤΕΒΕ ΤΣΜΕΔΕ ΠΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΜΕ ΜΗΝΕΣ ΑΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ) ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ. ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΣΕΠ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΟΔΟΜΗ Η ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ THN ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - PROJECT. ΗΔΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΓΡΑΣΕΠ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΠ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ. ΣΠΑΤΑΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ