• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Ιωάννου' | 8 Απριλίου 2011, 18:27

    Ως εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ήθελα και εγώ να τοποθετηθώ σε δυο θέματα. Των ΕΚΦΕ που τυγχάνει να είναι της ειδικότητας μου και των δομών ΚΕΣΥΠ & ΓραΣΕΠ. Για το θέμα των ΕΚΦΕ θα συμφωνήσω με τους υπολοίπους που εξέφρασαν την απορία τους για την πιθανή κατάργηση τους, προσθέτοντας ότι στα περισσότερα, για να μην πω σε όλα, διεκπεραιώνονται καινοτόμες δράσεις με εφαρμογή τους στα νέα δεδομένα του σχολείου του «αύριο». Αν δεν ενδιαφέρουν την πολιτεία βήματα «εμπρός», αλλά «πίσω» τότε καλά κάνει για αυτήν την πιθανή κατάργησή τους. Καλό είναι όμως να το διευκρινίσει και να σταματήσει να διατείνεται για ένα σχολείο με «όραμα» παίζοντας επικοινωνιακά παιχνίδια με την λεγόμενη «ψηφιακή διάσταση» εισάγοντας διαδραστικούς πίνακες χωρίς να έχει φροντίσει να επιμορφώσει νωρίτερα τους χειριστές τους. Στο θέμα των δομών ΓραΣΕΠ και ΚΕΣΥΠ έχω να πω τα εξής. Στο σχολείο που υπηρετώ υπάρχει δομή ΓραΣΕΠ και μπορώ να βεβαιώσω ότι η συμβουλευτική υποστήριξη που παρέχεται είναι υψηλών προδιαγραφών και σίγουρα δεν μπορεί να υποκατασταθεί με συμβουλευτική μέσω ηλεκτρονικών πυλών, όπως αυτή που εμφανίστηκε πρόσφατα και διαπίστωσα ο ίδιος ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ενημερωτικό portal τύπου in.gr σε εκπαιδευτικούς τομείς. Ο γιός μου επισκέφτηκε το εν λόγω ΓραΣΕΠ και έμεινε ικανοποιημένος με τη όλη συμβουλευτική διαδικασία, καθώς πριν 2 χρόνια, πριν τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων, είχε πολλές ερωτήσεις τόσο με τις επαγγελματικές επιλογές όσο και με θέματα επαγγελματικής αποκατάστασης, που εγώ, ως πατέρας και εκπαιδευτικός, δεν μπορούσα να δώσω ουσιαστική βοήθεια. Εκτός από τη στήριξη του γιού μου, σε δυο προσωπικές συναντήσεις που είχα με τον υπεύθυνο του ΓραΣΕΠ, βοηθήθηκα και ο ίδιος από τις αναλύσεις του συνάδελφου σε θέματα τόσο εκπαιδευτικής τόσο και σε επαγγελματικής εξέλιξης Τελειώνοντας θα πρότεινα τη συνέχεια της πολύ καλής δουλειάς των συναδέλφων στα ΕΚΦΕ, τη ανάπτυξη των δομών ΓραΣΕΠ σε περισσότερες σχολικές μονάδες και τη δυνατότητα επισκέψεων σε ΚΕΣΥΠ περισσότερες απογευματινές ώρες. Το να λειτουργούν πρωί δε διευκολύνει τους μαθητές γιατί θα πρέπει να απουσιάσουν από το σχολείο. Ίσως ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ΓραΣΕΠ σε σχέση με τα ΚΕΣΥΠ είναι ότι οι μαθητές δεν χρειάζεται να φεύγουν από τη σχολική μονάδα και έτσι δεν τίθενται θέματα συνοδείας και απουσιών. Ι. Ιωάννου Φυσικός