• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Μ.' | 9 Απριλίου 2011, 08:53

    Προφανώς η ενοποίηση αφορά καθαρά οικονομοτεχνικούς στόχους και "μετάγγιση" συναδέλφων από την Δευτεροβάθμια προς την Πρωτοβάθμια, γιατί το αντίθετο δεν συμβαίνει. Μπορεί τώρα να αφορά μερικές ειδικότητες , ξένων γλωσσών γυμναστών κ.τ.λ., αλλά αργότερα στο πλαίσιο μιας πιο σφιχτής οικονομικής πολιτικής θα μπορεί και ένα μαθηματικός ή φιλόλογος να καλύψει μερικές ώρες νηπιαγωγείου ή τάξεων Δημοτικού. Το εργασιακό περιβάλλον του καθενός και πόσο επιδρά στην παραγωγικότητα του καθενός το έχει αναλογιστεί κανείς? Συνάδελφοι με 15 και 20 χρόνια υπηρεσίας θα διδάσκουν σε παιδιά 16-17 και 20 χρονών πανελλαδικά μαθήματα και την άλλη μέρα θα κάνουν μάθημα στη πρώτη ή δευτέρα δημοτικού;Από την Ανώτερη Δευτεροβάθμια στο Δημοτικό Σε αυτή τη λογική θα πάμε "πρώτα ο μαθητής"; Σε πολιτισμένες Ευρωπαϊκές χώρες (π.χ. Γαλλία) κάποιος που διδάσκει σε Γυμνάσιο δεν μπορεί να διδάξει σε Λύκειο. Και φυσικά διαφέρει και η μισθοδοσία τους! Πόσο μάλλον με την Πρωτοβάθμια! Η κατ' επίφαση ενοποίηση θα έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης τόσο οργανωτικά-διοικητικά όσο και ποιοτικά.