• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Τσεσμετζής' | 9 Απριλίου 2011, 10:41

    Για ....!!!! άλλη μια φορά καλείτε τους μαθητές να τους πειτε ποιός ειναι ο σωστός τρόπος να μάθουν γράμματα.Για άλλη μια φορά θα πρέπει οι μαθητές να καταλάβουν γιατί ολα τα προηγούμενα χρόνια η μάθηση προς αυτούς δεν ήταν σωστή!!! Η πρόταση σας για μεγαλύτερες ευθύνες σε δ/τες σχολείων αρχικά νομίζει κανείς οτι ειναι θετική, για να έχει βαση και ελπίδα μια τετοια πρόταση θα πρέπει η επιλογή σας ως προς την τελική ανάθεση σε κάποιον αυτής της θέσης να ειναι ιδιαίτερα αυστηρή δεδομένου οτι στα <> του πλέον θα είναι η τυχη και το μελλον εκατοντάδον μαθητών ανα σχολείο. Τα master και τα μεταπυχιακα πολλές φορες δεν ειναι το σωστό κριτίριο κάποιου για αυτή την θέση, κι΄ομως πολλες φορές δώσατε αυτές της θέσης γιατι, κάποιος ειχε απλά ενα master, αλλα.......δεν ειχε την ικανότητα στην διοικηση, δεν ειχε την δεξιοτεχνεία, δεν ειχε διορατικότητα, δεν ειχε γενικά ανοιχτό μυαλό...........ειχε ομως <> Κλείνοντας θέλω να σας πω οτι θα πρέπει να λαβετε σοβαρα υπόψιν σας πολλούς παράγοντες για την τελική σας κρίση και συνεχώς να κάνετε ελέγχους. Το τελικό αποτέλεσμα ειναι το μοναδικό μέτρο για κάποιον, ειναι θετικό μένεις........δεν ειναι θετικό πας στο σπίτι σου. Ευχαριστώ. Τσμετζής Κώστας.