Αρχική Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο4. Ποια είναι η άποψή σας για την ενίσχυση των αρμοδιοτήτων των διευθυντών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη KD | 9 Απριλίου 2011, 11:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ενίσχυση των αρμοδιοτήτων προϋποθέτει και ενίσχυση του προφίλ των υποψηφίων.Ο πρόσφατος νόμος δεν κινείται σε αυτήν την κατεύθυνση. Βασική αρχή του management είναι η αντιστοίχηση των δύο. Ν. 3848: -- Το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης αξιολογείται με 24 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας αξιολογείται με 14 μο- νάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: α) Υπηρεσιακή κατάσταση: 8 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. β) Διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία: 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. γ) Προσωπικότητα - γενική συγκρότηση: 15 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. -- Όταν στο πιό αναξιοκρατικό δημόσιο του δυτικού κόσμου, δίνεις στην συνέντευξη 15 μονάδες και στα μεταπτυχιακά 3!, το να μιλάς για ενίσχυση αρμοδιοτήτων είναι τουλάχιστον αυτοκτονικό. Θα φανεί στις προσεχείς επιλογές στελεχών με την σύγκριση των μορίων από τις κατηγορίες επιστημονικής συγκρότησης και (γ) προσωπικότητας