• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος' | 9 Απριλίου 2011, 14:03

    Πρέπει να λυθούν δύο θέματα σχετικά με την διοίκηση υποστήριξη στο σχολείο: Α) Μείωση της γραφειοκρατίας. Χρειάζεται άμεση, υποχρεωτική και αποκλειστική χρήση των νέων τεχνολογιών στην διοίκηση. Τέρμα καρτέλες από χαρτόνι, τα βιβλία υλικού, τα άπειρα έντυπα στατιστικά την στιγμή μάλιστα που αυτά ήδη καταχωρούνται και ηλεκτρονικά. Πρέπει άμεσα να χρησιμοποιηθεί το eSchool με όλες του τις δυνατότητες. Το πρωτόκολλο και όλα τα έγγραφα να διακινούνται μεταξύ των υπηρεσιών (g2g) μόνο ηλεκτρονικά. Ας γίνει το υπουργείο Παιδείας οδηγός στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Έτσι θα υπάρξει μείωση των δαπανών θα επιτρέψει στους καθηγητές να ασχοληθούν με το διδακτικό τους έργο. (Αυτή την στιγμή ο καθηγητής καταναλώνει πολύ περισσότερο χρόνο για την διοίκηση του σχολείου παρά για τον διδακτικό και παιδαγωγικό του ρόλο. ) Β) Ποιος θα αναλάβει την διοίκηση υποστήριξη; Σήμερα ελάχιστοι από τους καθηγητές (ειδικά οι «παλιοί») ασχολούνται με τα διοικητικά ενώ είναι κυρίως δική τους δουλεία: οι καθηγητές εργάζονται 30 ώρες την εβδομάδα ενώ το διδακτικό τους ωράριο μειώνεται με την πάροδο των ετών, από 21 έως 16, και οι υπόλοιπες προφανώς είναι για την διοικητική υποστήριξη. Αντίθετα πρέπει εξαρχής και για κάθε εργασία να προσδιοριστεί χρόνος μείωσης ωραρίου. Έτσι όποιος αναλαμβάνει την διοικητική υποστήριξη να έχει μειωμένο ωράριο και οι υπόλοιποι (ανεξαρτήτως παλαιότητας) 21 ώρες.