• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΛΟΚΟΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 9 Απριλίου 2011, 19:35

    Η αποτελεσματική λειτουργία ενός σχολείου απαιτεί την ύπαρξη μόνιμου διοικητικού και τεχνικού προσωπικού, όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες π.χ στην Κύπρο. Δεν είναι δυνατόν το βάρος αυτό να το επωμίζονται οι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα οι καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι καλούνται να ανταποκριθούν στο ρόλο του ηλεκτρονικού γραμματέα, του διαχειριστή και τεχνικού εργαστηρίου Η/Υ, να υποστηρίξουν γενικότερα τη λειτουργία οποιασδήποτε συσκευής λειτουργεί με ρεύμα και φυσικά να διδάξουν! Φυσικά η εύρυθμη λειτουργία ενός σχολείου και μάλιστα ολοήμερου προϋποθέτει και άλλα πράγματα όπως ύπαρξη εστιατορίου στο οποίο θα παρασκευάζεται φαγητό για τους μαθητές, σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, τακτική επίσκεψη στο σχολείο από σχολίατρο ο οποίος θα παρακολουθεί την υγεία των μαθητών, υποστήριξη των μαθητών από ειδικούς ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς, ειδικούς παιδαγωγούς, όπου αυτό απαιτείται. Οι υπάρχουσες υποδομές στα θέματα αυτά κρίνονται τουλάχιστον ανεπαρκείς. Δεν έχω βέβαια αυταπάτες για τις προθέσεις του υπουργείου. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα θα συνεχίσει να αποτελεί ένα γραφειοκρατικό μηχανισμό που πνίγει τις δημιουργικές δυνάμεις μαθητών και εκπαιδευτικών, αναπαράγει την κοινωνική ανισότητα και προωθεί το μοντέλο της πειθαρχημένης κοινωνίας.