• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκη Β.' | 9 Απριλίου 2011, 20:02

    Από τη μικρή μου πείρα σαν διευθύντρια σχολείου στην Π.Ε., συμπέρανα ότι όσες αρμοδιότητες και αν δοθούν από το υπουργείο, αν δεν υπάρχει καλή συνεργασία, 'καλό κλίμα' με τους συναδέλφους, τότε ούτε τα προσόντα ούτε οι καινοτόμες ιδέες που μπορεί να έχει ένας δ/ντής θα μπορούν να εφαρμοστούν. Η κινητήριος δύναμη ενός σχολείου είναι ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ! Σε ότι αφορά τα πολλά τυπικά προσόντα , δεν έχω αντίρρηση στο να βοηθήσουν κάποιον να γίνει δ/της, θα πρότεινα όμως να κριθεί μετά μια 2ετία για το αν πράγματι είναι το σωστό άτομο για τη θέση αυτή.