Αρχική Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο4. Ποια είναι η άποψή σας για την ενίσχυση των αρμοδιοτήτων των διευθυντών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη Ζ. ΔΑΜΟΛΗ | 9 Απριλίου 2011, 20:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν η επαγγελματική σταδιοδρομία είναι μέχρι τα 65, διευθυντής πρέπει να γίνεται κάποιος ΑΝ ΘΕΛΕΙ τα τελευταία 8-10 χρόνια για 1 τετραετία και μετά να προωθείται σε ανώτερη βαθμίδα διοίκησης. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να παραμένει για άλλη μία τεραετία στο σχολείο του ή σε άλλο. Το επίδομα να είναι συμβολικό. Μετά 34 χρόνια δουλειάς στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση πιστεύω ότι ο Διευθυντής πρέπει να λειτουργεί σαν εκπρόσωπος του σχολείου και διεκπεραιωτής. Ο Σύλλογος των καθηγητών είναι αυτός που ενημερώνεται,αποφασίζει, ελέγχει και με τη δουλειά του στηρίζει τους μαθητές και τη φήμη του σχολείου. Σύλλογοι πάνω από 30-35 καθηγητές είναι δύσκολο να έχουν ομοψυχία. Αυτό το εκμεταλλεύονται κάποιοι διευθυντές χρησιμοποιούν το διαίρει και βασίλευε και οι κλίκες υπονομεύουν τα πάντα. Είναι δυνατόν καθηγητές να επιστρέφουν από τις διακοπές καλοκαιριού και να βρίσκουν το σχολείο τους με 3 τμήματα παραπάνω και το σχολείο να μην έχει τις αίθουσες και υποδομή;