• Σχόλιο του χρήστη 'B. Δ' | 10 Απριλίου 2011, 10:14

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ (ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ) ---------------------------------------------------------- 1. ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΑΚΤΟΡΙΚΑ; ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ . ΓΙΑΤΙ ; ΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ, ΠΕ4 ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ; ΑΥΤΟΙ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ;!;! ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΟΠΩΣ : ΣΤΑ ΑΜΦΙΑ, ΣΤΗΝ ΜΑΝΣΕΤΤΑ, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ Η/Μ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ ; ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΑΝΒΑΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ΄ΟΨΗ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. 2. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ,ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗΣ ΑΛΛΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΗ. ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ : α. ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΒΑΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΗΣ; β. ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ, ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Ή ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ; ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ΄ΟΨΗ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ, ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ. ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ !;!; 3. ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ( ΚΥΡΙΩΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ) ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. 4. ΜΙΚΡΑ Ή ΜΕΓΑΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΙΔΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ! ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΟΥΜΕ; 5. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΧΑΡΤΙ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ WORD, TO INTERNET, Κ.Λ.Π. Η ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ.