• Σχόλιο του χρήστη 'Τζαγκαρουλάκης Ιωάννης' | 10 Απριλίου 2011, 10:35

    Ως εναλλακτικές προτάσεις 1) οι μαθητές και οι γονείς να συμμετέχουν στην επιλογή του Διευθυντή της σχολικής μονάδας 2) η χρηματοδότηση και η διοίκηση των σχολείων να είναι έργο των διοικήσεων των περιφερειών 3) να δημιουργηθεί ένα είδος ΔΣ όπου θα συμμετέχουν και μαθητές, το οποίο θα διαχειρίζεται τις υπηρεσιακές ανάγκες της σχολικής μονάδας 4) οι καθηγητές των σχολείων να είναι υποχρεωμένοι να υπηρετούν στην σχολική μονάδα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ότι σήμερα. Είμαι της γνώμης ότι το σύστημα μοριοδότησης θα πρέπει να περιοριστεί και να εισχθούν περισσότερα αντικειμενικά κριτήρια για την επιλογή τους σε κάθε σχολική μονάδα, συμπεριλαμβανομένου και της ατομικής αξιολόγησης τους. 5) να δημιουργηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης για τους καθηγητές των σχολικών μονάδων το οποίο θα στηρίζεται σε σταθερό ερωτηματολόγιο προς τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και θα δημοσιοποιείται. 6) να δημιουργηθεί ένας ενιαίος φορέας συμβούλων εκπάιδευσης ο οποίος θα επιλύει προβλήματα εκπαίδευσης των σχολικών μονάδων και θα επισκέπτεται τις σχολικές μονάδες επί μονίμου βάσεως 7) οι καθηγητές να πάιζουν ενεργητικότερο ρόλο στη εκπαίδευση και διαπεδαγώγηση των μαθητών, με το να εργάζονται περισσότερες ώρες, πέραν των διδακτικών τους καθηκόντων, με αντικέιμενο τη βοήθεια των αδυνάτων μαθητών, την λύση αποριών στο διάβασμα. Στόχος είναι ο μαθητής να μαθαίνει την ύλη μέσα στη σχολική μονάδα, όπου θα διδάσκεται, θα μαθαίνει και θα συζητά την ύλη με τους συμμαθητές και τους καθηγητές.