• Σχόλιο του χρήστη 'Θ.Δ.' | 10 Απριλίου 2011, 11:59

    Άλλο παιδιά 7-11 ετών και άλλο έφηβοι 17 και 18 ετών.Χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση και παιδαγωγική αντιμετώπιση η κάθε βαθμίδα.Και η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πολύ διαφορετική.Άλλοι και οι εκπαιδευτικοί και παιδαγωγικοίστόχοι στόχοι.Και ο Δ/ντής εκπ/σης; κανείς καθηγητής δεν γνωρίζει ούτε τα προβλήματα ούτε τις ανάγκες ούτε την νομοθεσία καν της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και αντίστοιχα ένας δάσκαλος δεν γνωρίζει τα αντίστοιχα ζητήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Πως θέλετε ένας καθηγητής ή δάσκαλος να αναλάβει και την πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; θα είναι δέσμιος των συμβούλου του για την Α/θμια ή την Β/θμια εκπαίδευση (αποσπασμένος καθηγητής ή δάσκαλος,άν θα υπάρχει και αυτός); Θα συμβούν τραγελαφικά πράγματα και θα υπάρχει σωρεία λαθών,παράνομωναποφάσεων,τροποποιήσεων,ανακλήσεων, δυσλειτουργία κλπ.Ο περιφερειακός Δ/ντής ασκεί ενοποιημένη διοίκηση αλλά στην πραγματικότητα γενική εποπτεία ασκεί.Ο δ/ντής εκπαίδευσης πρέπει να δίνει πολύ συγκεκριμένες λύσεις σε πολύ συγκεκριμένα ζητήματα και είναι απαραίτητο να γνωρίζει σε βάθος το χώρο ευθύνης του.Και επιπλέον δεν έχει ούτε νομική ούτε οικονομική υποστήριξη όπως η περφερειακή δ/νση.Δεν μπορείτε όλα να τα βάζετε σ'ένα τσουβάλι για λόγους οικονομίας αν δεν θέλετε να απαξιώσετε ακόμη περισσότερο τη δημόσια εκπαίδευση.