• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Φ.' | 11 Απριλίου 2011, 05:47

    Προτείνω την απεμπλοκή του Δ/ντή από τη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου του κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά. Το γεγονός ότι υπάρχει πληθώρα ειδικοτήτων πλέον τόσο στα σχολεία της Β/θμιας όσο και της Α/θμιας καθιστά κάτι τέτοιο αδύνατο κατ' αρχήν λόγω βασικών σπουδών. Δε μπορώ να φανταστώ ένα πχ. Δ/ντή-εκπ/κό Φυσικής Αγωγής να αξιολογεί το εκπαιδευτικό έργο δασκάλου ή εκπ/κού Αγγλικής στο Δημοτικό Σχολείο. Η εμπλοκή του σε όποια αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου να περιορισθεί μόνο σε ρόλο υποστηρικτικό των διαδικασιών. Αν τελικά εμπλακεί θα πρέπει να αλλάξει και το πλαίσιο επιλογής των Δ/ντών δίνοντας έμφαση στην παιδαγωγική/επιστημονική του κατάρτιση (βλ. πλαίσιο επιλογής σχολικών συμβούλων).