• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΚΗΣ' | 11 Απριλίου 2011, 18:59

    Η εικόνα που σχημάτισα είναι ότι επειδή το Υπουργείο δεν μπορεί να στήσει μηχανισμό που θα ζητά ευθύνες από το σύλλογο διδασκόντων, συγκεντρώνει αρμοδιότητες (ευθύνες) στο πρόσωπο του Διευθυντή, ώστε να έχει κάποιον να ρίξει το φταίξιμο για το χάλι της παιδείας. Δεν μπορεί να είναι τόσο άσχετοι και να περιμένουν πως με διοικητικές ρυθμίσεις θα διορθωθεί η παιδεία, απλά θέλουν να διώξουν απο πάνω τους τις ευθύνες. Ωστόσο ακόμη να επισημάνω μια ανακολουθία: Το υπουργείο απο τη μιά, θα αξιολογεί τους διευθυντές με βάση "αντικειμενικά" κριτήρια και με συνέντευξη περι ανέμων και υδάτων χωρίς να παίρνει υπόψη του το πετυχημένο ή μη έργο τους σε διευθυντική ή άλλη θέση, και απο την άλλη θέλει τον διευθυντή να αξιολογεί το έργο των καθηγητών, χωρίς θέσπιση συγκεκριμένων κριτηρίων. Όσο για τα εισαγωγικά στο αντικειμενικά εξηγούμαι: μερικοί τέτοιοι μοριοδοτούμενοι τίτλοι αποκτώνται με αναξιόπιστες εξετάσεις, μετά απο αναξιόπιστες διαδικασίες επιλογής σε αναξιόπιστους πανεπιστημιακούς τομείς.