• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτης Ποντικάκης' | 12 Απριλίου 2011, 08:35

    Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων κατά βαθμίδα εκπαίδευσης και τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης πρέπει να παραμείνουν. Αποτελεί κατάκτηση των εκπαιδευτικών η ύπαρξη θεσμών που ενθαρρύνουν και βοηθάνε τον εκπαιδευτικό σε τέτοιες καινοτόμες δράσεις. Εννοείται ότι χρειάζεται συντονισμός (π.χ. συνάντηση προγραμματισμού στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς σε κάθε διεύθυνση και σε κάθε Περιφέρεια και πιθανόν απολογιστική στο τέλος της σχολικής χρονιάς). Χρειάζεται ακόμη σοβαρή χρηματοδότηση των καινοτόμων δράσεων που μπορεί να γίνεται με ευρωπαϊκά κονδύλια, όπως είχε γίνει με τα Σχολικά Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που συντόνισε το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τα οποία χρηματοδοτούνταν με 2-2.500 ευρώ κατά πρόγραμμα, έχοντας βέβαια παρουσιάσει συγκεκριμένο προγραμματισμό δράσεων, στόχους, προϋπολογισμό και αποδίδοντας απολογισμό και τιμολόγια για τα έξοδα. Αυτό γιατί να μη γίνεται και τώρα; Υπάρχει η πολιτική βούληση να υπάρχει και στο μέλλον Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Υγείας και Πολιτιστικές Δράσεις, ή όλα θα περιστρέφονται στο νέο σχολείο γύρω από τις εξετάσεις και τις βαθμολογίες; Αν υπάρχει η πολιτική βούληση, τα κονδύλια μπορούν να εξασφαλίζονται από την ΕΕ και οι δράσεις αυτές πρέπει να στηρίζονται από ΚΠΕ και Υπεύθυνους (χωριστά για ΠΕ, ΑΥ, Πολιτιστικά κατά βαθμίδα, γιατί αλλιώς πάμε προς τα πίσω, περιορίζουμε αυτές τις δράσεις). Όλα τα άλλα είναι συζήτηση για τα μάτια του κόσμου, για να δικαιολογήσουν τον περιορισμό ή την κατάργηση της ΠΕ, της ΑΥ και των Πολιτιστικών Δράσεων.